reklama ve vyhledávačích

Identifikovaná osoba k DPH je něco jiného než plátce DPH. Týká se i vás?

Novela zákona o DPH značně ulehčila práci podnikatelům, kteří řeší Google reklamu.  Reklama na Googlu z vás díky institutu identifikované osoby plátce DPH už neudělá. Čtěte, abyste se dozvěděli více.

Internetová reklama ve vyhledávačích, kontextuální reklama

Možná jste se zatím k nasazení svých vlastních internetových kampaní neodhodlali, anebo jste možná již svoji PPC nebo kontextuální kampaň spustit zkoušeli, ale výsledky nebyly příliš dobré, takže jste od nich upustili. Buď jak buď, v následujících řádcích věnovaných právě výkonnostním kampaním vám poradíme, jak tento typ kampaní vhodně nastavit a spravovat, abyste i s nimi slavili úspěchy.

Jak připravit PPC na Vánoce

Ať chceme nebo ne, Vánoce nám začínají pomalu klepat na dveře. A pokud chcete toto období maximálně využít pro svůj zisk, právě teď je ten nejvyšší čas se pustit do PPC reklamy.

Kdy a kolik se vyplatí investovat ve vyhledávačích do SEO a PPC?

Chcete mít odkaz na vaše firemní stránky ve vyhledávačích? To není zas až tak neobvyklé a ani nesplnitelné přání. K jeho naplnění vede ale několik cest. Víte opravdu, kdy se vám vyplatí investovat do optimalizace (tzv. SEO) a kdy do PPC reklamy? A kolik to všechno stojí? Na tyto otázky vám odpoví právě tento článek.

Měříte výkonnost vašeho internetového marketingu nebo jen vyhazujete peníze oknem?

Slavný americký podnikatel John Wanamaker kdysi řekl větu, která se brzy stala nesmrtelnou: „Vím, že polovinu prostředků, které vynakládám na reklamu, vyhazuji oknem. Jen nevím, která je to polovina." Tento problém trápí podnikatele dodnes. Špatné zkušenosti s neefektivní reklamou odrazují firmy od dalších marketingových aktivit. A to zbytečně! Přitom již existují techniky, jak si efektivitu on-line aktivit změřit a vyhodnotit.

Nejčastější chyby v SEO

Pro velkou návštěvnost se každý majitel e-shopu klidně na hlavu postaví. Způsobů, jak dělat SEO je víc, důležitější je ale vědět, jak SEO v žádném případě nedělat. Protože nedělat chyby v SEO je jediná zaručená cesta k výdělkům. Pojďte, ukážeme vám, jak na to.

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO)

Dostat svůj nově otevřený web nebo e-shop do povědomí uživatelů internetu může být pro internetového prodejce jednou z nejnáročnějších aktivit. Reklama v internetových médiích může stát velké peníze, avšak existuje možnost, jak se zviditelnit za minimálních nákladů – optimalizovat své webové stránky pro vyhledávače.

Plaťte jen za účinnou reklamu

Platit za reklamu, která není účinná? Proč, když vám teď ukážeme, co dělat, aby vám reklama vydělávala. PPC (pay per click) reklama je jedna z mála způsobů propagace, která vás nenutí platit za neúčinnou kampaň, během které se nikdo nepodívá na váš web. Za PPC reklamu totiž neplatíte paušálně. Platíte pouze za každý reálný proklik, který dostane na vaše stránky nového zákazníka.

Určující článek internetového marketingu? Ani vy, ani uživatelé. Vyhledávače a SEO!

Chyběly vaší firmě doposud funkční webové stránky a konečně jste se rozhodli tento nedostatek napravit? Dobře pro vás! Nezapomeňte ale, že výroba webu, který vám má přinášet zákazníky, není úplně jednoduchá. Bylo by krásné vytvořit si webové stránky, hodit nohy na stůl a sledovat příliv nových klientů. V praxi to tak ale bohužel nefunguje.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.