Nechali jste si vytvořit perfektní web a jste s ním spokojeni. Prozatím o vás ovšem vůbec nikdo neví. Víte, jak lze rychle a jednoduše web propagovat, aniž byste za to museli utratit velké množství finančních prostředků?
Auto, letáky i tiskové zprávy
Ještě než začnete se zviditelňováním svého webu na internetu, ujistěte se, že o něm ví lidé ve vašem okolí. Jestliže jezdíte autem, můžete vsadit na reklamní polep, jehož součástí bude i WWW adresa vašeho nového webu.
A zmínit jej můžete také na všech vašich propagačních materiálech, letácích a vizitkách. Nezapomeňte ani na tiskové zprávy v případě, že je publikujete.
TIP: Zajímá vás, jak mít úspěšný web? Zjistěte, na co všechno je důležité při jeho tvorbě nezapomenout.
Propagujte web e-mailem
E-mailovou schránku otevíráme denně. Věděli jste však, že si můžete jednoduše nastavit podpis každé e-mailové zprávy? A zahrnout do něj i odkaz na váš web?
Zároveň myslete na to, že adresu vašeho webu může propagovat i samotná e-mailová adresa. Zapomeňte na e-mailovou adresu, která má za zavináčem seznam.cz nebo google.com. Místo toho odesílejte e-maily z vaší vlastní domény.
Jsou firemní katalogy mrtvé?
Dříve se lidé registrovali do stovek bezejmenných katalogů, které nikdo nenavštěvuje. Má smysl se do nějakých zaregistrovat i teď? Ano, ale musíte si pečlivě vybírat. Ve své podstatě lze doporučit především dvě služby, ve kterých by vaše firma rozhodně neměla chybět.
Jako první zmíníme Firmy.cz portálu Seznam. Váš firemní záznam je poté možné najít jak v katalogu, tak i ve vyhledávači a mapách Seznamu.
Druhou zajímavou službou je Moje firma na Googlu. Pokud zde zapíšete svoji firmu, zobrazí se informace o ní v kontextových informacích vyhledávače a také v mapách Googlu.
Myslete na sociální sítě
Zapomenout nesmíme ani na sociální sítě, které symbolizují jednoduchý způsob, jak novinku o vašem webu vytroubit do světa.
Na firemním profilu na Facebooku můžete snadno doplnit odkaz na váš web. A zároveň přidat užitečná tlačítka (Koupit, Více informací,…), která povedou návštěvníky profilu na vaše webové stránky.
Jestliže vystupujete jako profesionálové na volné noze, věnujte pozornost vytvoření profesního profilu na sociální síti LinkedIn, kde je rovněž možné přidat odkaz na vaši webovou prezentaci.
Vsaďte na PPC reklamu
Máte hotový web, ale návštěvníci stále nechodí? Vyzkoušejte placenou reklamu ve vyhledávačích Google a Seznam.
Její výhodou je skutečnost, že budete platit za proklik, nikoliv za její zobrazení. A váš inzerát se bude zobrazovat jen těm lidem, kteří již vaši službu nebo výrobky hledají.
Více informací o tvorbě obchodně úspěšných webů se dozvíte na www.mdwebdesign.cz.