Spolupráce se SEO odborníkem má návratnost. Když víte, co od vás vlastně potřebuje.

SEO není věda. Na druhou stranu ani jednoduchá věc, kterou může dělat každý za 5 minut. Určitě je dobré si raději zaplatit odborníka, než se dlouhé hodiny trápit a nakonec stejně nemít žádný výsledek. Na druhou stranu, do vzdělání se vždycky vyplatí investovat. I kdyby jen pro to, abyste věděli co od odborníka vlastně očekávat a jak mu pomoci. Cílem je přeci váš prospěch.

Učený z nebe nespadl. Pustit se do optimalizace pro vyhledávače jen tak po hlavě bez přípravy by byl ztracený čas. Pokud jste si opravdu jistí, že se do toho chcete pustit sami, nejprve je třeba najít si dobrý SEO tréning.

Proč se nespokojit s informacemi dostupnými online?

Všechny možné články a informace, které si dohledáte na internetu, vám nikdy nenahradí opravdové školení SEO (optimalizace pro vyhledávače). Díky dobře sestavenému školení budete SEO chápat jako celek, znát detaily jednotlivých částí a dokážete získané znalosti aplikovat v praxi. Také získáte možnost se kdykoliv zeptat školitele na cokoliv, co by vám nebylo jasné.

Není ovšem školení jako školení. Daleko účinnější než čtení a biflování pojmů je workshop SEO. Přesně tak pojali své školení SEO ve firmě Collabim.

Profesionálové mají své nástroje

SEO se dá dělat i bez specializovaných nástrojů, ale jen velmi složitě a s velkými obtížemi. Každý odborník i agentura má své osvědčené pomůcky a software, který dokáže analyzovat pozici ve vyhledávačích, prozradí vám něco o konkurenci, pomůže vybrat správná klíčová slova a mnoho dalšího. Přesně k tomu slouží i Collabim, známý český nástroj, který začínal pod názvem LbManager. Na trhu je už dost dlouho, nabízí placenou i neplacenou verzi.

Pracovat s ním není složité, základní informace vám mohou poskytnout například webináře o SEO a PPC, které najdete zveřejněné přímo na webu Collabim pod názvem Taste Collabim. Pro všechny, kdo chtějí do tajů SEO, PPC a také nástroje Collabim proniknout opravdu naplno, je však připraveno unikátní SEO studium – konkrétně 2 různá školení.

Základy za dvě hodiny, pokročilé dovednosti na reálném projektu

Collabim má přichystané dva kurzy SEO. Ten první je určený začátečníkům, druhý spíš pro pokročilé zájemce, kteří již znají základní pojmy. Všechny informace ohledně SEO optimalizace školení servírují na reálných příkladech.

SEO školení pro začátečníky

Tento kurz SEO vám objasní, co znamená indexace, CTR, hledanost, jak vlastně fungují vyhledávače a čím začít, pokud se jim chcete zalíbit. Nejde však jen o nudnou teorii. Drtivá většina zájemců se chce SEO naučit, aby zlepšili pozici svého webu ve výsledcích vyhledávání. Proto je součástí tohoto SEO školení i test vašeho webu, analýza jeho předností i nedostatků.

SEO školení pro profíky

Komu pojmy jako CTR a indexace nejsou cizí, tomu bude lépe vyhovovat SEO workshop pro profíky. Ano, je to opravdu spíš workshop než nudný SEO kurz. Naučí vás například za 2 minuty připravit SEO test, který posadí všechny vaše budoucí zákazníky na židli. SEO training probíhá na reálných příkladech z praxe – na těch vašich.

Udělejte něco pro svou firmu, absolvujte SEO kurz online

SEO kurzy od Collabim probíhají online, takže je lze absolvovat kdykoliv. Čas si sami zvolíte, a dokonce je možné ke školení přizvat ještě další lidi. Platí se jedna cena, a to až za 3 účastníky. V případě zájmu je možné školení nahrávat pro vaši další potřebu. Oba dva typy školení trvají dvě hodiny, což je tak akorát doba, po jakou zvládnete nasávat všechny informace. Je-li vám milejší osobní forma, dá se domluvit i na tom, že školitelé přijedou přímo do vaší firmy. Online forma vzdělávání má však jednu výhodu – dá se absolvovat i teď během karantény. Místo toho, abyste seděli se složenýma rukama a bědovali nad tím, jak vám stagnuje výdělek, můžete svou firmu povýšit v očích vyhledávačů a těžit z toho ještě dlouho do budoucna.

Protože SEO vydělává.

Redakce portálu
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Inzerce