Jste-li majitelem e-shopu, jistě víte, že je potřeba jej vhodně propagovat také ve veřejném prostoru. Tím získáme více zákazníků a díky tomu logicky i větší množství zakázek. Víte však, jaké jsou ty správné cesty pro zviditelnění vašich webových stránek a e-shopů? Jestli-že si s marketingovými strategiemi úplně nerozumíte, čtěte dále. Máme pro vás několik tipů, díky kterým se váš e-shop dostane do povědomí potencionálních zákazníků.
Jak propagovat náš e-shop na sociálních sítích?
Abychom na naše webové stránky či e-shop nalákali více zákazníků, měli bychom být vidět na sociálních sítích. Vytvoření stránky a účtu na Facebooku či Instagramu je otázka pár minut. Stačí nám k tomu pouze platná e-mailová adresa. Následně můžeme na Facebooku či Instagramu sdílet tzv. stories. Díky nim budou naši zákazníci v obraze. Vlastníme-li např. e-shop s dětským zbožím a máme ve slevě odrážedlo, upozorníme na to v našem příběhu a hned se předmět dostane do povědomí většího počtu osob. S propagací e-shopu na sociálních sítích nám mohou vypomoci i influenceři. Jsou to známí lidé, kteří mají početnou základnu fanoušků napříč různými generacemi, což vám hraje do karet.
Jak dále propagovat e-shop ve veřejném prostoru?
E-shop lze propagovat také ve veřejném prostoru pomocí letáčků či informativních panelů. V případě dětského zboží můžeme využít prostory rodinných center, ordinací pediatrů či školek. Velmi vhodným místem k propagaci jsou také dopravní prostředky. Letáčky tak můžete dát např. do tramvají, autobusů či trolejbusů. Také je dobré, navštívíte-li tematický veletrh či jinou hromadnou akci pro věští počet potencionálních zákazníků. V případě dětského zboží může jít např. o Dětský den, Pohádkový les apod..
Jak by měl vypadat náš e-shop, aby zákazníka zaujal na první dobrou?
Správný e-shop by měl mít zejména originální název, který nesplyne s jinými doménami. Dobře také působí, má-li váš e-shop stylovou grafiku a dobře zapamatovatelný design. Jednotlivé položky by měly být v e-shopu přehledně seřazeny, pomáhá i zajímavá animace. Nezapomeňte na kolonku s recenzemi. Ty jsou pro zákazníky mnohdy rozhodujícím faktorem.