Na realitním trhu se objevuje nová franšíza. 2021 je rokem vstupu společnosti Etagi do českého prostředí.

Existuje řada lidí, které láká svět podnikání, ale obávají se komplikací spojených s budováním byznysu od nuly. A na druhé straně jsou již jinde zavedené značky, které plánují expandovat a posilovat své pozice na nových trzích prostřednictvím právě takových lidí. Tak vzniká franšíza. 2021 – tento rok přinesl českému realitnímu trhu celou řadu zásadních změn a otřesů především v důsledku koronavirové epidemie. Zároveň ale přináší i výhodnou franšízovou příležitost. Tou je vstup realitní kanceláře Etagi do českého prostředí.

Mezinárodně zavedená franšíza. Nabídky tohoto typu se neobjevují každý den

Na realitním trhu se objevuje nová franšíza. 2021 je rokem vstupu společnosti Etagi do českého prostředí.

Jméno Etagi zná každý, kdo se byť jen zběžně zajímá o realitní trh v zahraničí. Globální značka s dvacetiletou tradicí totiž patří ve vysoce konkurenčním oboru realitních kanceláří ke špičce. Bývá pravidelně zmiňována jak v seznamu nejziskovějších franšíz, tak v seznamu nejlepších zaměstnavatelů svého druhu. Aktuálně zaměstnává přes 15 tisíc lidí a plánuje expanzi do nových zemí včetně České republiky.

Ti, kteří by rádi začali podnikat v oblasti realit, by tak měli zpozornět. Etagi zde totiž hledá zájemce, kteří zde s plnou podporou domovské centrály pomohou rozjet její licencovanou pražskou pobočku, případně franšízy v Brně a dalších větších městech.

Zájemci o tento typ franšízy na prodej budou mít práva i povinnosti

Perspektivní zájemci o vedení franšízy se mohou těšit plné podpoře a zaškolení ze strany domovské centrály, která poskytne veškeré know-how k úspěšnému podnikání a vedení pobočky.

Zároveň s tím musí nicméně počítat se systémem důsledné kontroly kvality služeb, které poskytují. Každá úspěšná franšíza musí dbát na dodržování vysokých standardů, pokud si chce udržet dobré jméno. S tím se nutně pojí i monitorování činnosti jednotlivých franšízantů.

V České republice je situace ještě o něco náročnější. Zde má totiž bohužel řada realitních kanceláří a realitních makléřů pošramocenou pověst kvůli nízkým profesním standardům kladeným na nováčky v tomto oboru. Ani nové zákony situaci příliš nezlepšily. Každý nový hráč se zde tudíž musí o to více snažit, aby tyto předsudky vyvrátil úrovní svého jednání a svých služeb.

Franšízant Etagi tak má za úkol nejen jednat v souladu s marketingovou a personální politikou a dalšími předpisy, ale připravit se i na mystery shopping a další méně konvenční způsoby kontroly kvality.

Zároveň s tím má ale neustálou jistotu solidního zázemí a propracované metodiky pro vedení své pobočky a řešení eventuálních problémů, které mohou nastat. Samozřejmostí je i přístup k propracovanému systému IT podpory, o němž pojednáme dále.

Nejen příležitost pro zájemce o franchising – nabídka nových pracovních míst může zlákat spoustu dalších

Plán rozšíření působnosti značky Etagi na zdejší trh by měl nicméně zajímat nejen ty, kteří by se rádi sami stali franšízanty. Představuje příležitost pro všechny, kteří chtějí nastartovat nebo posunout svou kariéru v dynamickém prostředí realit.

Založení místní franšízy bude přirozeně spojeno i s náborem nových zaměstnanců, což je obzvláště přínosné v době, kdy koronavirus uvedl mnoho lidí do pracovní nejistoty. Jelikož si společnost zakládá na nadprůměrných platových podmínkách pro své zaměstnance, dá se očekávat, že její pracovní nabídky nezůstanou bez odezvy.

Nabídka franchisingu s neotřelým online řešením jako odpověď na koronavirovou výzvu

Epidemie koronaviru přinesla zásadní změny pro mnohá odvětví včetně trhu s realitami. Především pak podtrhla nutnost online řešení. Etagi již před koronavirovou situací disponovalo vlastním robustním IT systémem, nicméně vývoj okolo epidemie se stal impulsem k jeho dalšímu zdokonalování.

IT tým Etagi čítá na 300 lidí, kteří pracovali a neustále pracují na vývoji nových online produktů a na tvorbě naprosto unikátního IT systému, který nemá na trhu obdoby. Díky tomu mohla společnost takřka kompletně přesunout svou činnost do online sféry a minimalizovat nutnost offline kontaktů. Případný franšízant tak může plně těžit z výhod tohoto řešení v době, kdy boj s koronavirem ještě není u konce.

Že byl přechod online dobrým tahem dokazují i konkrétní čísla. Franšízoví partneři totiž roku 2021 zaznamenali rekordní zisky ve 30 % všech poboček – koronaviru navzdory. Z virové krize tak společnost zatím vychází ještě silnější, než když do ní vstupovala.

Co přesně IT systém této franchisingové firmy zahrnuje?

  • V první řadě je to vypracovaný CRM (Customer Relationship Management) systém, který představuje efektivní nástroj správy vztahů s klienty. Tento systém byl vytvořen na míru realitní kanceláři. Je výsledkem několikaleté práce a analýzy činnosti a zpětné vazby realitek. Zahrnuje šablony pro veškeré možné akce a umožňuje přípravu smluv a dokumentů prakticky jedním kliknutím.
  • Business Intelligence systém pak pomáhá s přesnějším sběrem, analýzou a interpretací obchodních dat. Svým dílem tak přispívá k efektivnějšímu fungování firmy a odhalování jejích silných i slabých stránek.
  • Omnilead. Jedná se o nástroj zjednodušení komunikace s klienty, který sjednocuje veškeré komunikační kanály (ať již jde o online chat, messenger, e-mail a další) do jediného místa. Umožňuje tak bleskově odpovídat na zprávy, dotazy a efektivně reagovat na zákaznické podněty.
  • Webová stránka. Dobrý web je dnes základem prakticky každého úspěšného byznysu. A konkurence je v oblasti realit velmi vysoká. Každá nová stránka musí obstát mezi nejrůznějšími srovnávači co se týče rychlosti vyhledávání nemovitostí a poskytnout co nejpřívětivější uživatelské rozhraní. Etagi nabízí možnost vytvoření osobního klientského účtu i přímého oslovení realitní kanceláře z webu.
  • Telefonní aplikace pak nabízí tytéž funkce jako webová stránka, včetně výpočtu výše hypotečních splátek a dalších služeb, které web nabízí.

Na co dalšího se může zájemce o realitní franšízu těšit a na co by se měl připravit?

Franšízanti Etagi získávají výhradní práva pro podnikání v dané lokalitě. Každý z nich nejprve podstoupí intenzivní trénink, který jej připraví na plnění jeho role. Osobní start-up manažer bude na začínajícího franšízanta dohlížet a poskytovat mu poradenství z oblasti:

  • marketingu a vedení reklamních kampaní
  • právních náležitostí
  • financování
  • náboru, školení a motivace zaměstnanců
  • managementu zdrojů
  • a mnoha dalších

Franšízant bude mít i po skončení zaškolení přístup k veškerému know-how a možnost obrátit se na centrálu, pokud se vyskytnou jakékoliv nečekané problémy. Vše se bude samozřejmě průběžně testovat a přizpůsobovat místním podmínkám, jak je u každé franšízy zvykem.

Jakmile bude franšízant zaškolen, může se na vlastní pěst pustit do plnění činností příslušnících realitní kanceláři a vést ji jako vlastní. Odborné konzultace, shánění prodávajících a kupců nemovitostí, cenové odhady, vlastnické převody, zajišťování dokumentace a právní stránky transakcí, pojištění a mnoho dalšího. Vše podle počátečních možností a s vizí další možné expanze služeb.

Prvních pět Etagi franšízantů v ČR získá speciální podmínky, které se již nebudou opakovat. Včetně možnosti získání franšízy zcela zdarma. Licenční poplatek pak bude tvořit pouhá 3 % ze zisku! Myslíte, že dokážete vést místní franšízu právě vy? Pak se vydejte na náš web pro více informací a konkrétní nabídku!

Redakce portálu
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Inzerce