Jaký koberec zvolit do kancelářských prostorů?

Kancelářské prostory jsou místem, kde se lidí společně setkávají a pracují. Navíc zde tráví velkou část dne, a proto je důležité, aby se zde cítili co nejvíce pohodlně. I taková maličkost jako je koberec může být ve výsledku jedním z klíčových faktorů, jak zajistit, aby byl tento pracovní prostor co nejpohodlnější a nejfunkčnější.

Vyberte vhodný typ právě do vašich prostorů

Tento úkol není rozhodně nic jednoduchého a ten nejvhodnější typ koberce vyberete zvážením několika faktorů.

  • Tlumící vlastnosti – Koberce s nižším vlasem mohou pomoci s tlumením zvuku v kancelářském prostoru a zlepšit pohodlí při dlouhodobém stání nebo chůzi.
  • Údržba – Jelikož tyto prostory jsou velmi náchylné k nečistotám a chytání prachu, je důležité zvolit takový materiál, který lze snadno čistit. Například polypropylen by mohl splňovat vše, co hledáte.
  • Vzhled – Stylový koberec může být také výborným pomocníkem pro vytvoření pozitivního dojmu a zároveň profesionální a pozitivní atmosféru.
  • Frekvence používání – Pokud je kancelářský prostor velmi rušný a frekventovaný, měl by být vyroben z tvrdších a odolnějších materiálů, jako je polypropylen nebo nylon. Výborným řešením jsou například koberce známé jako běhouny, které jsou vyráběny právě pro tento účel.
  • Bezpečnost – Měly by být bezpečné a snadno se přizpůsobit různým povrchům podlahy. Zabrání se tak nebezpečí úrazu.

Vzhledem k tomu, že kancelářské prostory mají obvykle různé velikosti a je potřeba zde vměstnat velký počet lidí, je možné, že zde nebude místo pro typické koberce. Proto je ideálním řešením zvolit metrážové koberce. Ty nabízí mnoho výhod. Jednou z nejvýznamnějších je možnost zakoupit kus koberce na míru, který bude odpovídat konkrétním rozměrům a požadavkům dané místnosti. To může ušetřit náklady a minimalizovat plýtvání materiálem.

Zdroj obrázku: Toyakisphoto / Shutterstock.com

Redakce portálu
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Inzerce