Jak vám rezervační systém usnadní podnikání

Fitness centra, restaurace, kadeřnictví, provozovny únikových her a mnoho dalších podniků. Všechny firmy, kam chodí zákazníci na určitý čas, by měly mít vlastní rezervační systém. Ušetří jim mnoho starostí a přivede nové zákazníky. Jak je to možné? Pojďme si představit, proč by rezervační systém usnadnil práci i vám.

Doby, kdy zákazníci telefonovali do kadeřnictví, aby se objednali na určitý čas, už jsou dávno pryč. Dnes se všechno zařizuje online, čímž ušetří čas jak klienti, tak provozovatelé. K tomu je ale zapotřebí chytrý rezervační systém. Je možné nechat si ho naprogramovat přímo na míru, většině podnikatelů se však toto nákladné řešení nevyplatí. Využívají raději univerzální systémy, které lze integrovat na vlastní web – jedním z nich je SuperSaaS.

Rezervační systém funguje bez přestávek

Jedním z hlavních důvodů, proč si vůbec do firmy pořídit rezervační systém, je časová flexibilita. Zákazníci se nemusí omezovat na vaši pracovní dobu, mohou se posadit k počítači klidně v jedenáct v noci a vybrat si termín, který jim vyhovuje. Podle statistik systému SuperSaaS proběhne zhruba třetina rezervací mimo běžnou pracovní dobu. Chtěli byste o tyto zákazníky přijít? E-shopy přece na noc také nezavírají.

Neslouží pouze pro rezervování času

I když má rezervační systém v názvu rezervaci, slouží také k mnoha dalším účelům. Skvělý je zejména snadný sběr kontaktů na zákazníky. Ze systému získáte e-maily a máte k dispozici nejlevnější způsob oslovení zákazníků. Uděláte si také představu o svých zákaznících, o tom, odkud pochází, jaký je jejich věk apod. Pro efektivní marketing jsou všechny tyto údaje velmi důležité a s dobrým rezervačním systémem je můžete libovolně analyzovat.

Zautomatizujete všechny úkony

Rezervační systém SuperSaaS lze přes Zapier nebo Integromat propojit s desítkami dalších aplikací. Díky tomu uspoříte spoustu času, protože se veškeré nutné úkony budou provádět automaticky. Například můžete po provedení rezervace klientovi ihned poslat fakturu. Tedy přesněji řečeno ne vy, systém to provede za vás.

Samozřejmostí je pak propojení s Google kalendářem a Outlookem. Můžete tedy veškeré vytvořené rezervace synchronizovat a ve firemním kalendáři pak všichni zaměstnanci uvidí, kdy přijde jaký zákazník.

SuperSaaS za lidovou cenu je téměř všemocný

Jako příklad jsme si výše uvedli oblíbený systém SuperSaaS. Právě na něm si můžeme perfektně demonstrovat, proč podnikatelé rezervační systémy tolik zbožňují.

I bez vlastního webu: SuperSaaS lze používat i tehdy, když nemáte vlastní webové stránky. Postačí vám třeba stránka na Facebooku.

Chytré připomínání: Stává se vám, že zákazníci nepřijdou prostě proto, že zapomněli? Díky SuperSaaS tento problém odstraníte. Budou totiž dostávat upozornění e-mailem, nebo dokonce SMS zprávou. Každá SMSka vás přitom vyjde jen na 0,78 Kč bez daně. To jinde tak levně nenajdete. Konkurenční systémy si účtují i 1,50 Kč za SMS a tak odeslání pár set zpráv zákazníkům se vám tak může pěkně prodražit. 

Funguje i na telefonu: Zákazníci si možná budou chtít zarezervovat vaše služby cestou z práce nebo ráno při cestě do školy. V takovém případě je určitě potěší možnost, že mohou rezervační systém využívat i z telefonu.

Podporuje různé měny. Sídlíte v Praze a chodí k vám i zahraniční zákazníci? Pak vás potěší možnost provozovat systém v různých jazykových verzích najednou.

Cena za tohle všechno přitom není vůbec hrozná. Základní verze je zdarma, abyste si mohli systém vyzkoušet. Pak vás vyjde od 150 korun měsíčně, přitom počet uživatelů není nijak omezený. To je férová nabídka, nemyslíte? Rezervační systém se vám bohatě zaplatí tím, že vám zajistí více zákazníků. Bližší informace se dozvíte na SuperSaaS.cz.

Redakce portálu
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Mohlo by vás zajímat ...

Inzerce