Trávíte každý den hodiny na telefonu? Online rezervační systém udělá práci za vás!

Komunikace se zákazníky k práci ve službách nepochybně patří. Telefonáty, emaily a zprávy však mohou být časově dost náročné, zejména pokud je vaše klientela velmi široká. V podnicích, jako jsou například kadeřnictví, masážní salony nebo různé soukromé ordinace, navíc často pracuje více lidí, kteří mají jinak nastavené směny. 

Organizace takového systému nejenže zabere spoustu času, ale pokud se řeší manuálně, existuje velká pravděpodobnost, že dříve či později dojde k nějaké chybě.

Jak z toho ven?

Odpovědí je automatizace, kterou lze v tomto případě provést skrze online rezervační systém. Systém stačí implementovat na webové stránky a zákazníci si sami rezervují termín, který se vám okamžitě zapíše do vašeho online diáře.

Tento systém je možné naprogramovat si po svém, případně nechat udělat na zakázku od programátora. Takové řešení je však nákladné a časově náročné. 

Mnohem lepší je si hotový objednávkový systém koupit, respektive pronajmout, a to například od Sdiary.

Jak takový rezervační systém funguje?

Velkou výhodou, kterou rezervační systém online nabízí, je jeho jednoduché ovládání jak pro vás, tak i pro zákazníka. Benefitů je však pochopitelně mnohem více a všechny je najdete podrobně vypsané tady.

Intuitivní a přehledné prostředí umožňuje libovolné nastavení pravidel pro objednání služby. Spravovat můžete například:

  • pracovní dobu každého z pracovníků na vaší pobočce včetně přestávek a dovolené, kdy nebude možné si rezervovat termín,
  • délku trvání nabízených služeb, která se pak automaticky zablokuje ve vašem kalendáři,
  • texty a čas odesílání emailových a SMS upozornění s potvrzením termínu a připomínkou rezervace, když se termín blíží,
  • přístup do rezervačního systému – zda bude veřejný nebo přístupný jen pro pozvané či registrované uživatele,
  • přihlašovací účty pro ostatní pracovníky, skrze které získají přístup ke svému kalendáři a zákazníkům.

Prvním krokem, který udělat pro to, abyste získali svůj rezervační systém, je registrovat se online. Pak si nastavíte výše zmíněné parametry a zkopírujete si HTML kód v administraci, který následně vložíte na váš web.

Pokud vám to nepůjde, nic se neděje. Technická podpora Sdiary je na takové případy připravená a zdarma vám objednávkový systém na váš web vloží.

To platí i v případě, že využijete třicetidenní bezplatnou zkušební verzi.

A co to znamená pro zákazníka?

Nyní už asi vidíte, že online rezervační systém lze nastavit a spravovat velmi snadno a bez zbytečných komplikací. Ale co zákazníci?

I jim se bude objednávkový systém velmi dobře používat. Pracovníka, službu i termín si vyberou v rámci pár kliknutí a nakonec jen vyplní své kontaktní údaje a odešle formulář. Když k tomu dojde, jemu i vám přijde potvrzovací email.

Do každé objednávky je možné přidat i poznámku, na základě které můžete zákazníkovi zavolat a upřesnit si nestrovnalosti.

Všechny klienty i jejich kontaktní údaje navíc budete mít hezky pohromadě, a tak jejich kontakt nebudete muset nikde složitě dohledávat.

Celý proces objednávek se zkrátka zautomatizuje a vy tím pádem získáte mnohem více času na důležitější úkoly, než je vyřizování telefonátů. Vaše podnikání se tak posune o úroveň výše.

Redakce portálu
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Inzerce