Refresh ve školních bufetech mění dětský svět

Díky němu mizí ze škol zastaralé bufety, které pamatujeme ještě z minulého století. Marek Leffler je pětadvacetiletý podnikatel, který založil v Česku největší síť školních bufetů ReFresh Bistro. Dnes jich napočítáme 35, vizí Marka Lefflera je otevření 10-15 poboček ročně. Není pochyb, že při jeho schopnostech se mu to podaří.

Sbíral zkušenosti u nejlepších

Marek Leffler, majitel a CEO společnosti Designex Group, se vypracoval opravdu od základů. Ve čtvrťáku na střední škole nastoupil do KFC, kde se rychle vypracoval na manažerskou pozici a už v osmnácti letech vedl vlastní pobočku. „Byla to obrovská škola, naučil jsem se tvrdé dovednosti,“ přibližuje Marek, který po roce založil vlastní marketingovou agenturu a KFC bylo dokonce jejím prvním klientem. „Postupně přibyly Burger King, Starbucks, Pizza Hut nebo Vodafone a částečně i Alza. Agentura funguje, roste,“ fascinuje svým příběhem mladý podnikatel, který byznys rozjel už v 21 letech. Přes velký úspěch mu ale chybělo něco, co by mohl dělat po svém. A vzpomněl si, co mu vadilo ve škole. Z jeho bývalé střední školy v centru Prahy mu přišla nabídka, aby zkusil provozovat tamní školní bufet. A protože jeho pojetí mělo nebývalý úspěch, rozhodl se otevřít svůj podnik i v dalších školách.

Děláme to jinak

- Inzerce -

V čem je ReFresh Bistro jiné? „Většina školních bufetů dnes vypadá pořád jako před dvaceti lety,“ říká Marek. „Na některých školách mají jenom automaty, nebo taky vůbec nic. Zkoušíme to změnit,“ přibližuje, co mu vadí. Jeho ReFresh Bistro se zkrátka odlišuje. Je barevné. Má moderní design, trošku jiný sortiment a překvapí vás, že řada poboček má dokonce samoobslužné pokladny. Leffler prozrazuje, že od začátku funguje síť bister na bázi franšízy. V bistrech pak pracují zčásti studenti, zčásti senioři či maminky s malými dětmi, kterým režim časově vyhovuje.

- Z našeho e-shopu -
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Mohlo by vás zajímat ...

Inzerce