Míříte na zahraniční trh? Nepodceňte roli přepravce

Kvalitní přepravní služba je jedním z důležitých bodů při expanzi vašeho e-shopu do zahraničí. Silný logistický partner zajistí přepravu na vysoké úrovni a za výhodné ceny nejen mezi vašimi sklady a od dodavatelů, ale i pro budoucí zákazníky na novém trhu. 

Statistiky sdělují, že čtyři z deseti evropských online zákazníků využívají zahraniční e-shopy. Aby byly společnosti na nových trzích úspěšné, musí mít spolehlivou logistiku a také znát zvyklosti dané země. Standardní dobou doručení zásilky je na většině trhů 2-4 dny, obyvatelé východní Evropy jsou navíc zvyklí na dopravu zdarma.

Rychlé a spolehlivé doručení zásilky je prioritou

Je potřeba vždy zvážit, na co bude klást vaše společnost větší důraz, zda na rychlé doručení zákazníkovi, či na výhodnější cenu za danou službu. Primární by mělo být především rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Porovnejte si tedy termíny doručení konkurence a myslete na to, že se s ní musíte minimálně shodovat, v lepším případě nabídnout i kratší doby doručení.

Východní a střední Evropa jsou relativně malá území, na kterých leží hned několik států. Vyberte si takového logistického partnera, který nabízí stejně kvalitní služby jak u nás v České republice, tak i v zahraničí.

Využijte služeb specialistů

Jednou z možností je pravidelně využívat služeb profesionálních zprostředkovatelů přepravy balíků od velkých světových přepravců. Výhodou je nejen vysoká flexibilita, ale i možnost ušití služby na míru přímo pro vaši firmu.

Například služba Balík do zahraničí přepravuje po celé Evropě i do zemí mimo Evropskou unii s úsporou až 75 %. Dokáží to díky tomu, že jsou pro prověřené společnosti jako TNT, DPD nebo UPS velkým klientem a mají tak velmi výhodné finanční podmínky. Pojištění zásilek je u nich do výše hodnoty balíčku 2500 Kč zdarma v ceně poštovného a standardem je možnost sledování zásilky během její cesty.

Redakce portálu
Redakce portáluhttps://www.ipodnikatel.cz
Internetový portál iPodnikatel.cz je specializovaný portál zaměřený na začínající podnikatele a ty, kteří chtějí rozvíjet svůj malý nebo střední podnik.

Mohlo by vás zajímat ...

Inzerce