Mezi nástroji pro hromadné odesílání e-mailů přichází novinka, která má být silnou konkurencí všech stávajících podobných služeb. V čem je jiná a jaké jsou její hlavní výhody?
Přehledné a jednoduché rozhraní
Velkou výhodou této aplikace je jednoduchá grafika, která dělá nastavování aplikací a celé ovládání velmi jednoduché. Přehledná orientace v několik databází a velmi jednoduché vytváření nových kampaní spolu s úvodním tutoriálem dělá z aplikace CapoMail nástroj, který zvládnou používat i naprostí začátečníci. Snadno tak můžete přenechat technickou část odesílání hromadných e-mailů copywriterovi a ulehčit si práci. Vytvoření newsletterů podle šablon, optimalizace odesílaných e-mailů a přehledné sledování výsledků kampaně jsou samozřejmými prvky tohoto nového nástroje.
Česká tvorba s českou podporou
Emailový marketing může být mnohem jednodušší se službou CapoMail, který je vytvořen českými vývojáři. Velkou výhodou je tedy vytvoření speciálního prostředí určeného pro aplikaci ne český trh. Vývojáři se sami pohybují v email marketingu několik let a na základě zkušeností vytvořili aplikaci, která představuje všechno, co jim chybělo na jiných aplikacích. Přináší také zjednodušení složitých rozhraní. Česká technická podpora chce navíc aplikací stále vylepšovat a to i za přispění uživatelů.
Vyzkoušejte si kampaň nanečisto
Pokud si nejste, jestli vám bude Capomail vyhovovat, můžete si vyzkoušet zdarma jednu kampaň, kterou je možné odeslat až na 50 kontaktů. Dále si zvolíte tarif přesně podle toho, na kolik kontaktů potřebujete odesílat hromadné zprávy. Posuňte svůj emailová marketing na novou úroveň a dosahujte lepších výsledků díky účinné optimalizaci aplikace, ve které je vytvoření nové kampaně otázkou několika málo minut a nejtěžší částí bude vymyšlení textového obsahu.