Potřebuje upevnit obchodní vztahy či potěšit svého stálého zákazníka, ale nevíte si rady s tím, jakým reklamním dárkem byste mohli daného klienta vhodně oslovit? V tom případě vám poradíme jediné a sice, nespoléhat se na levné cetky vyrobené v Asii, ale při výběru vhodného reklamního dárku se řídit zejména jeho použitelností. Věřte také tomu, že reklamní předměty hrají ve vašem podnikání mnohem větší roli, než která je jim ve skutečnosti přisuzována.
Proč jsou reklamní předměty tak důležité?
Není nutné obdarovávat každého obchodního partnera či dodavatele, ale je vhodné si vždy vybrat toho, který je pro vás důležitý. Velmi pozitivně totiž tyto maličkosti umí ovlivnit vnímání vaší firmy a také posilují vzájemnou důvěru mezi dodavatelem, zákazníky a také samotnou firmou. Ve svém důsledku vedou také k mnohem vyšší ochotě nakupovat, což je samozřejmě velmi důležité až klíčové. Mimo jiné se firmě dá prominout větší množství chyb a nedostatků, ke kterým čas od času dojde v jakémkoliv odvětví.
Jaké reklamní předměty jsou nevíce žádané a také proč?
Pokládáte si ve firmě otázku, jaké reklamní předměty jsou u obchodních partnerů skutečně žádané a hlavně proč? V tom případě vám prozradíme, že byste měli vsadit zejména na užitnou hodnotu reklamních předmětů. Obchodní partnery i zákazníky vždy velmi mile potěší dárky, které jsou užitečné a praktické v běžném životě. Každému jistě udělá radost například pevná látková taška, se kterou mohou chodit na nákup všichni členové rodiny a to opakovaně, nebo například reklamní textil v podobě pěkného trička či mikiny anebo kšiltovky. Pokud se vždy předtím, než začnete reklamní předměty objednávat seznámíte s potřebami vaší cílové skupiny, nemůžete nikdy šlápnout vedle.
Které reklamní předměty jsou nejžádanější?
Mezi poměrně velmi žádané reklamní předměty jako již tradičně patří různé psací potřeby, klíčenky, diáře či hrnečky anebo USB klíčenky. Tyto předměty jsou praktické a reklamní tisk na dané předměty není nikterak drahý. Tyto předměty se navíc hodí každému, a to i přesto, že se jejich cena pohybuje spíše v nižší cenové relaci. Dobře zvládnutelný potisk těchto reklamních předmětů, rychlost jejich zhotovení a také jejich kvalita, dělá z těchto pomocníků naprosté bestsellery mezi reklamními dárky. Pracovníky ve stavebnictví či v elektroprůmyslu zase mile potěší reklamní tričko či mikina, kterou budou moci nosit například na chalupě či doma.
Co je Green marketing?
Green marketing spočítá zejména v tom, že své reklamní předměty budete nechávat zhotovovat ekologicky. Kampaň, která je zaměřená na ekologii je v poslední době velmi populární, a navíc není nikterak drahá, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Ekologický marketing tak ve své podstatě klade důraz na znovupoužitelnost a také ochranu životního prostředí. Zákazníci či obchodní partneři tak od firmy, která razí zelený marketing očekávají reklamní předměty, které mají velmi pozitivní dopad na ekologii. Tyto reklamní předměty jsou často zhotovovány ze dřeva, organické bavlny či z recyklovaných materiálů.