
Videa s e-booky
5 videí ukáže, jak při podnikání nechybovat. Přestaňte dělat chyby, kvůli kterým proděláváte!
Možná jste se zatím k nasazení svých vlastních internetových kampaní neodhodlali, anebo jste možná již svoji PPC nebo kontextuální kampaň spustit zkoušeli, ale výsledky nebyly příliš dobré, takže jste od nich upustili. Buď jak buď, v následujících řádcích věnovaných právě výkonnostním kampaním vám poradíme, jak tento typ kampaní vhodně nastavit a spravovat, abyste i s nimi slavili úspěchy.
Internetové výkonnostní kampaně ve formě PPC nebo kontextuální (obsahové) reklamy jsou nedílnou součástí internetové prezentace podniku. V současnosti zaznamenávají kampaně tohoto formátu rozmach a spolu s bannerovou reklamou zastupují jednu z nejlépe měřitelných možností, jak se dostat do povědomí vašich potencionálních zákazníků na internetu.
Ačkoli je přirozená optimalizace pro vyhledávače z dlouhodobého pohledu obvykle nejvýhodnější, své místo v internetovém marketingu má i placená reklama ve vyhledávačích. Placené pozice ve vyhledávačích mohou být v některých situacích užitečným doplňkem, nebo dokonce plnohodnotnou náhradou přirozených výsledků vyhledávání.
Než se objeví nový obsah vašeho webu ve vyhledávačích, trvá to vždy nějakou dobu. Chcete-li tedy nabídnout uživatelům vyhledávačů časově omezenou informaci, že právě tento týden nabízíte určitý produkt se slevou, bude efektivnější investovat do placeného odkazu.
Stejně jako v předchozím případě je i zde klíčovým faktorem zpoždění, které mají vyhledávače při indexaci nového obsahu. Druhým faktorem je také tzv. odkazová popularita, která se teprve musí vybudovat a která spolurozhoduje o tom, jak vysoko bude odkaz na váš web umístěn. Chcete-li tedy toto období překlenout, jsou placené odkazy ve vyhledávačích správnou volbou.
Pokud podnikáte v oblastech, které jsou ve vyhledávačích vysoce konkurenční (tj. na daná klíčová slova se nabízí vysoký počet výsledků), a konkurence se již dlouho před vámi snaží optimalizovat své weby, nemusí být efektivní snažit se ve výsledcích vyhledávání prosadit cestou přirozené optimalizace. Spíše bývá lepší zvolit cestu placených odkazů.
Protože výkonnostní kampaně poskytují velmi sofistikované nástroje, jak měřit jejich efektivitu, je u tohoto typu reklamy nutné stanovit si předem cíle - tj. definovat, co chcete kampaní získat. Vaše kampaň může sledovat různé cíle (budování image, zvýšení povědomí o značce, zvýšení návštěvnosti webových stránek firmy, zvýšení prodejů aj.) a ty pak významně ovlivňují charakter a průběh kampaně či předurčují umístění a načasování vašich reklamních sdělení.
Rozhodování o charakteru reklamního sdělení výkonnostní kampaně se bude ubírat dvěma směry - jaké bude mít znění (na jaká klíčová slova jej nasadíte) a jakou formu pro něj zvolíte (kontextuální, PPC).
Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.
Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.
Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.
Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.
Jsme vám všude nablízku.
Diskuze k článku
Přidat komentář