
Videa s e-booky
5 videí ukáže, jak při podnikání nechybovat. Přestaňte dělat chyby, kvůli kterým proděláváte!
Z aplikací, které vám pomůžou mít řád a přehled v informacích o vašich zákaznících, jsem vybrala ty, které se mi jednoduše zdály nejlepší.
S tou webovou aplikací můžete sledovat společnosti a kontakty včetně všech souvislostí. Import kontaktů probíhá velmi jednoduše z MS Outlook, Excel, Salesforce nebo CSV. Pokud bys se nějaký kontakt vyskytl vícekrát, Sugar ho najde a odstraní duplicity. Umí také slučovat podobné záznamy.
Dále v něm můžete analyzovat své zákazníky nebo marketingovou strategii, vytvářet reporty a publikovat je na nástěnku, pohodlně plánovat a ke všem těmto datům můžete přistupovat i přes mobil. Minimální roční cena pro 3 uživatele CRM online je 5 880 Kč.
eWay-CRM systém, je webová aplikace, která vám pomůže přehledně evidovat všechny informace týkající se jednotlivých obchodních případů. eWay je stejně jako Sugar CRM integrovaný do MS Outlook, což značně zjednodušuje jeho používání i pro technicky nezdatné jedince. Podle uživatelů je jeho zavedení snadné.
eWay-CRM slibuje, že ušetří každému vašemu pracovníkovi denně 23 minut. Do eWay-CRM si uložíte poznámky, dokumenty, emaily, kontakty a díky napojení na firemní účetnictví budete mít synchronizované s ostatními informacemi i faktury. S eWay-CRM budete mít pod kontrolou kolik času reálně strávili vaši zaměstnanci při plnění zakázek a můžete podrobně sledovat další ukazatele, které vás zajímají.
A na kolik vás eWay-CRM vyjde?
Můžete si vybrat ze dvou variant – koupit systém nebo pronajmout.
Webový přístup stojí pro 1 uživatele 1 990 Kč, v případě licence premium se cena pohybuje od 8 990 Kč po 9 990 Kč za uživatele dle celkového počtu uživatelů.
Pronájem stojí 699 Kč za uživatele a 2 000 Kč zaplatíte za instalaci.
InTouch CRM je nejlevnější varianta ze všech uvedených - tedy v případě, že vaše firma nemá jen 2 zaměstnance, kteří by CRM systém využívali. Oproti předešlým dvěma CRM systémům můžete v InTouch CRM tvořit nabídky, řídit prodeje, tvořit úkoly, disponuje i funkcí pro řízení lidských zdrojů a můžete v něm jednoduše tvořit výkazy práce.
Systém se umí napojit na sms bránu, abyste mohli pohodlně odesílat hromadné sms zprávy a spravovat zprávy přijaté. Díky InTouch CRM můžete hromadně posílat také emaily tak, aby příjemce nepoznal, že se jedná o hromadný mail.
Občas se hodí sledovat vytížení pracovníků a objem prací, které jste provedli pro jednotlivé klienty. Výkazy práce mohou být vázány na fakturaci.
InTouch si můžete pořídit nebo pronajmout. Pro bližší info o cenách se podívejte sem.
Napsala: Petra Tabarová
Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.
Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.
Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.
Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.
Jsme vám všude nablízku.
Diskuze k článku
Přidat komentář