propagační materiály

Co je v reklamě důležitější – obrázek nebo slovo?

Na počátku bylo slovo. Vyplatí se tím řídit i při tvorbě reklamy? Ano a řekneme vám proč!

Jak na firemní propagační materiály

Jistě už víte, že propagace je nepostradatelnou součástí vašeho podnikání, ale tušíte, jak zvládnout své propagační materiály vlastními silami na profesionální úrovni? Prostřednictvím našich tipů se ujistíte, zda vaše tištěné propagační materiály reprezentují vaši firmu tak, jak mají.

Jakou barvu dát vašemu logu

Uvažujete o novém logu pro vaši firmu? Pak přemýšlejte hlavně o tom, s jakou barvou byste měli spojit váš podnik. Správně vybraná barevnost loga vám může pomoci k lepší prezentaci a komunikaci se zákazníky. Pokud si lidé barvy, které zvolíte, nespojují s oborem vašeho podnikání, mohou vaši firmu vnímat jako méně důvěryhodnou. Jakou barvu tedy vybrat?

 

Když si nevíte rady s vizuální stránkou podnikání

První dojem může ovlivnit mnoho podstatných věcí v životě. Vzhled člověka i jeho podnikání je tudíž velice důležitý a často rozhodne o tom, jak vás a vaši firmu bude vnímat okolí.

 

Logo – základ vizuální prezentace firmy

Logo je grafický prvek, který ztvárňuje a jednoznačně identifikuje firmu. Je to tedy grafický symbol, který by měl leccos vypovědět o vaší firmě, odlišit ji od jiných firem na trhu a přitom být snadno zapamatovatelný. Dobré logo je základ pro úspěšnou propagaci vaší firmy.

Obtěžují vás prodejci inzerce? Naučte se je využívat ke svému prospěchu

Každý, kdo má IČO a je zapsán někde v nějakém katalogu firem, je konfrontován s každodenními a často obtěžujícími telefonáty prodejců inzerce. Je to pořád dokola, zdržuje to od práce a v situaci, kdy obracíte každou korunu, je to i zdroj velkého naštvání. Co s tím? Máte dvě možnosti – buď je všechny rovnou odmítat anebo získat dobrou možnost zviditelnění.

Používejte u rozesílání newsletterů selský rozum a neblbněte

Patříte mezi ty podnikatele, kteří se snaží ušetřit čas při tvorbě newsletterových rozesílek, kteří jen „házejí“ produkty do předpřipravené šablony a ihned email rozešlou do všech schránek ze své databáze? Nebo jste chytřejší a vaše newslettery jsou součástí promyšlené strategie zapadající do celého marketingového mixu, vyhodnocujete je a snažíte se neustále vytvářet hypotézy a ty následně ověřovat v praxi? Pokud spadáte do druhé skupiny, děláte správně a dále nemusíte číst. Jestliže ale jen bezmyšlenkovitě posíláte newslettery, pak zpozorněte!

Vizitka – proč ji mít a jak ji navrhnout

Vizitka je nezbytnou součástí komplexní propagace firmy. A vzhledem k její velikosti a ceně je také jednou z nejsilnější zbraní vašich propagačních materiálů. Měla by prezentovat profesionální image vašeho podnikání, kterou si lidé budou pamatovat.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.