firemní web

4 tipy, jak díky internetu podpořit prodej v kamenné prodejně

O tom, že čím dál větší počet lidí všech generací tam hledá na internetu informace, zábavu a nakupuje zboží, není třeba diskutovat. Otázkou zůstává, jak s těmito zákazníky co nejlépe komunikovat, abyste zároveň podpořili prodej ve své kamenné prodejně. Internetová reklama a další aktivity na síti totiž nemusí nutně sloužit jen firmám, které mají e-shop. Stejně dobře se dá podpořit také prodej zboží či služeb v kamenném obchodu. Tipy, které vám představíme v následujícím článku, by pro vás měly být snadno realizovatelné a kromě vaší práce a času nevyžadují žádné další investice.

8 kroků k důvěryhodnějším webovým stránkám

Důvěryhodnost vašich webových stránek je klíčovým parametrem, který vám umožní zvyšovat efektivitu vašich podnikatelských aktivit na internetu. Jaké faktory tedy zvyšují důvěryhodnost návštěvníků ve vás? Sestavili jsme pro vás osm bodů, které byste měli vzít v potaz, pokud pro své podnikání chcete kvalitní webové stránky.

Doména pro internetové stránky

Pokud chcete mít své internetové stránky nebo internetový obchod, potřebujete zvolit doménové jméno, pod kterým bude váš web na internetu umístěn. V našem článku se dozvíte vše o tom, co doména je a jak funguje, poradíme vám jak vymyslet název domény a také jak provést její registraci.

Fotky nelegálně stažené z internetu vás mohou stát desetitisíce

Vše na internetu má svého majitele. Fotka, obrázek, text. A pokud si je bez svolení „půjčujete“ z cizích stránek, dopouštíte se nezákonného jednání, které vás může přijít pěkně draho. Zásah do autorských práv je totiž trestným činem.

 

Jak komunikovat se zákazníky na internetu

Komunikace se zákazníky je důležitým faktorem, který ovlivňuje důvěryhodnost vašeho podnikání na internetu. Zvolené formy komunikace (komunikační kanály) se zákazníky se mohou stát vaší významnou konkurenční výhodou, a proto se vyplatí věnovat jim dostatečnou pozornost a úsilí

Jak mít skutečně použitelné a přístupné stránky poradí odborník Seznamu

Pokud se staráte o propagaci vašeho podniku opravdu zodpovědně, asi už máte firemní webovky. Ale ruku na srdce, zaobírali jste se vážně při jejich tvorbě tím, aby byly dobře přístupné a použitelné pro návštěvníky nebo jste řešili jen, co na firemní web napsat? Pokud jste přístupnosti a použitelnosti vašeho webu pozornost moc nevěnovali, nic není ztraceno. Nechejte si poradit od vedoucího týmu návrhářů webového rozhraní Seznamu! Stejně dobře jeho rady poslouží i těm, kteří se na založení webu teprve chystají.

Jak na dobrý název webových stránek

Výběr názvu webových stránek (domény) je jedna z nejdůležitějších záležitostí při tvorbě webu. Podle toho, jak se na začátku rozhodnete a jakou doménu zvolíte, se budete v budoucnu buď potýkat s problémy, anebo budete mít dostatek návštěvníků na vašem webu.

Jak na firemní webové stránky – grafický vzhled a technické řešení ruku v ruce

Říká se, že šaty dělají člověka. Stejně tak to, jak budou zákazníci vnímat daný podnik z velké části určuje vizuální styl firmy. Termín vizuální styl zahrnuje vzhled všech firemních materiálů, které vytváří image o dané společnosti. Patří sem název společnosti, její logo, veškeré firemní tiskoviny (od hlavičkových papírů a obálek přes vizitky až po reklamní letáky či výroční zprávy), webové stránky, ale i nástěnky nebo třeba navigační prvky v areálu firmy. Vizuální styl firmy je třeba chápat jako komplex všech prvků, nikoliv jako jednotlivosti bez dalších souvislostí. Neboť se však nacházíme v rubrice Internetový marketing, zaměříme se v tomto článku především na vzhled firemních webových stránek. Pokud právě jedny takové připravujete, nenechte si následující článek ujít.

Jak napsat článek na web, aby přilákal čtenáře a zpětné odkazy

Pokud jste právě dopsali nový článek na váš firemní web tak asi uvažujete nad tím, jaký by mohl mít ohlas a kolik lidí by mohl zaujmout natolik, že na něj zpětně odkáží. Ještě než vypustíte své sdělení do virtuálního světa, zkuste se zamyslet nad tím, co je ve vašich silách, abyste jeho pomocí získali množství zpětných odkazů.

Když chcete svůj starý web vyměnit za nový

Ruku na srdce. Jak staré jsou vaše současné webové stránky? Pokud už je tomu nějaký pátek, co váš web spatřil světlo světa, možná právě teď nastává čas na to uvažovat o jeho modernizaci. Jak ale postupovat, když chcete svůj starý web vyměnit za nový?

Měříte výkonnost vašeho internetového marketingu nebo jen vyhazujete peníze oknem?

Slavný americký podnikatel Henry Ford kdysi řekl větu, která se brzy stala nesmrtelnou: „Vím, že polovinu prostředků, které vynakládám na reklamu, vyhazuji oknem. Jen nevím, která je to polovina." Tento problém trápí podnikatele dodnes. Špatné zkušenosti s neefektivní reklamou odrazují firmy od dalších marketingových aktivit. A to zbytečně! Přitom již existují techniky, jak si efektivitu on-line aktivit změřit a vyhodnotit.

Najděte své konkurenční výhody při podnikání na internetu

Konkurenční výhoda je klíč, který vám otevírá dveře k zákazníkům. Je tím, co vás odlišuje od podobně zaměřených firem na trhu, a pokud je dostatečně silná, může vám dát rozhodující náskok. V tomto článku si povíme, jak se ke hledání a stanovování vlastní konkurenční výhody postavit, a uvedeme si hrstku příkladů.

Návštěvnost webových stránek napoví o vašem úspěchu na internetu

Statistiky návštěvnosti jsou velmi podstatným zdrojem informací o lidech, kteří váš web navštíví. Pomocí analýzy návštěvnosti můžete zjistit, co uživatelé chtěli, jestli je váš web přesvědčil k nákupu apod. Analýza návštěvnosti vám také umožní odhalit chyby na vašem webu, vyhodnotit efektivitu kampaní a ukáže, které vaše aktivity přinášejí ovoce.

Nejčastější chyby v SEO

Pro velkou návštěvnost se každý majitel e-shopu klidně na hlavu postaví. Způsobů, jak dělat SEO je víc, důležitější je ale vědět, jak SEO v žádném případě nedělat. Protože nedělat chyby v SEO je jediná zaručená cesta k výdělkům. Pojďte, ukážeme vám, jak na to.

Nezapomeňte na vlastní doménu

Doména pro firmu
Pokud jste se rozhodli pro podnikání formou společnosti, určitě vás bude zajímat pár kroků, které je třeba udělat pro založení společnosti.

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO)

Dostat svůj nově otevřený web nebo e-shop do povědomí uživatelů internetu může být pro internetového prodejce jednou z nejnáročnějších aktivit. Reklama v internetových médiích může stát velké peníze, avšak existuje možnost, jak se zviditelnit za minimálních nákladů – optimalizovat své webové stránky pro vyhledávače.

Právní aspekty výběru doménového jména

Víte, že se nemůžete zaregistrovat jakoukoliv www adresu? Existují právní omezení a žalob stále přibývá. Přečtěte si náš návod, jak postupovat, abyste se vyhnuli soudnímu sporu o vaši registrovanou doménu. Poučte se z konkrétních soudních sporů z ČR i zahraničí.

 

Proč mít firemní webové stránky

V dnešní době internetu se považuje za samozřejmé, že každá firma bude mít své webové stránky na internetu a pokud je to možné, vytvoří si svůj vlastní internetový obchod. Jaké jsou hlavní výhody dobré internetové prezentace?

Propagujte své firemní webové stránky prostřednictvím online soutěže

Účinným nástrojem pro přilákání nových návštěvníků na vaše webové stránky je podpora prodeje formou online soutěží. Dobře navržená soutěž se zajímavou cenou může zvýšit celkovou návštěvnost webu až 10x, obvykle však alespoň 2x – 4x. Přestože většinou nepřinese okamžité navýšení prodejů, zvýrazní vaši značku a dá o vás vědět velké mase uživatelů. Podívejme se, jak soutěž na webu správně propagovat.

Stáhněte si e-book s praktickým návodem na výběr a registraci domény

Vybrat a zaregistrovat doménu není žádná věda, pokud víte, jak na to. A to se dozvíte v e-booku Jak získat a provozovat doménu.

 

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.