příprava na podnikání

Průzkum trhu vlastními silami

Při shromažďování informací o svých potenciálních zákaznících lze využít celou řadu informačních zdrojů a mnoho rozdílných technik. Mezi základní techniky patří sběr dat pomocí primárního a sekundárního výzkumu trhu.

Role malého a středního podnikání ve společnosti

Malé a střední podnikání představuje významnou součást každé vyspělé ekonomiky a je společensky důležité obzvláště z hlediska zaměstnanosti a ekonomického výkonu celé společnosti. V čem tedy konkrétně spočívá přínos malých a středních podniků?

SWOT analýza odhalí pravdivou tvář vaší firmy a pomůže vám nahlédnout do budoucnosti

Každý podnikatel by určitě rád nahlédl do své budoucnosti, anebo se alespoň podíval na svou firmu nezaujatým, objektivním pohledem. K tomu může skvěle posloužit právě SWOT analýza. Na následujících řádcích vám ukážeme, jak ji sestavit.

Tipy pro úspěšné uvedení produktu na trh

Pokud právě uvádíte nový produkt na trh nebo se na to teprve chystáte, určitě vám pomůže následujících šest tipů. Seznamte se s procesem úspěšného zavádění produktu na trh.

 

Úvod do propagace aneb co je nutné vědět o nákupním rozhodování zákazníků

Důkladně prozkoumat trh by neměl opomenout žádný budoucí podnikatel. Nejenže vám umožní segmentaci trhu na ty okruhy zákazníků, kteří jsou pro vaše podnikání klíčoví, ale zprostředkuje také možnost porozumět motivům, které vedou zákazníka k nákupu a pomohou vám tak sestavit vhodnou komunikační strategii (tj. způsob, jak produkty propagovat).

Víte, jak moc vás stojí chybný marketing?

Zisk nebo ztráta. Hranice, která určuje, zda je podnikatel úspěšný, či nikoliv. Podnikatelé dělají každý den rozhodnutí, která mohou vést buď k přísunu peněz do firmy, nebo naopak jejich ztrátu. Tato rozhodnutí se týkají i marketingových aktivit.

Vyplatí se být v podnikání úspěšný? (video)

Dobrá příprava na podnikání, poctivá práce a kvalitní produkt dříve či později přinesou každému podnikateli úspěch. Že ale svět není vždycky úplně spravedlivý, když se snaží o spravedlnost, ukazuje následující video.

Vzdělávání v podnikání aneb dá se podnikání naučit?

Kdo chce začít s podnikáním, potřebuje mít odvahu, dobrý nápad, nejlépe i nějaké peníze do začátku a spoustu štěstí. A také spoustu znalostí, které mu pomohou v rychle se měnícím a stále více konkurenčním světě podnikání přežít. Řada z těch, kdo podnikají, se je učí za pochodu metodou pokusu a omylu. Mohl by si ale člověk vylepšit svou startovní pozici tím, že by se napřed o podnikání něco naučil a až pak se do něj vrhnul?

Začít podnikat ze špatných důvodů se nevyplácí. Není to váš případ?

Důvodů, proč jste si zvolili cestu vlastního podnikání, možná máte více. Ne všechny z nich ale musí být dost silné na to, aby vám daly sílu pokračovat i v dobách, kdy se vám nebude dařit. Odhalte, které důvody k podnikání jsou slabé, a které naopak udrží vaše podnikání nad vodou. Najděte si dobrý důvod k podnikání.

Základy marketingu – od podnikatelského nápadu ke strategii podnikání

Pokud jste již našli "ten svůj" podnikatelský nápad, asi právě stojíte před otázkou, jakou konkrétní podobu tomuto nápadu dáte. Nejde jen o to zvolit ten nejlepší možný koncept pro vaše budoucí podnikání, již v této počáteční fázi přípravy na podnikání je totiž příhodné uvažovat o svém podnikání z hlediska marketingu.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.