budování značky

8 kroků k důvěryhodnějším webovým stránkám

Důvěryhodnost vašich webových stránek je klíčovým parametrem, který vám umožní zvyšovat efektivitu vašich podnikatelských aktivit na internetu. Jaké faktory tedy zvyšují důvěryhodnost návštěvníků ve vás? Sestavili jsme pro vás osm bodů, které byste měli vzít v potaz, pokud pro své podnikání chcete kvalitní webové stránky.

Brand building podle českého guru

Karel Mindless Novotný se značkám, reklamě a marketingu věnuje 16 let, z toho poslední rok bez zázemí velkých agentur. Daří se mu radit a pomáhat velkým značkám tady i v zahraničí, stejně jako těm malým nebo začínajícím. Na jaře se se svými workshopy a přednáškami podíval na 3 kontinenty, aby zjistil, že starosti a radosti značek jsou všude stejné. O značkách a marketingu učí, školí, přednáší, ale stejně si pořád v hloubi duše myslí, že staré “dobré zboží se prodává samo” je nejvíc.

Budování značky na internetu - jak dostat vaše logo do povědomí zákazníků

Budování značky - logo
Každý podnikatel, který chce být v podnikání dlouhodobě úspěšný, by měl budovat svou značku. To zpravidla bývá velmi náročné jak z hlediska času, tak i nákladů. V následujícím článku vám nabídneme nástroj, jak upevnit vaši značku v myslích zákazníků.

Ekologie versus firemní PR

Může být ekologie příležitostí nebo hrozbou pro firemní public relations (PR)? V následujícím článku se podíváme na téma ekologie ve spojení s firmou a jejími vztahy s veřejností a na to, jak je ekologie obecně vnímána společností. To je pro budování příznivých vztahů s veřejností také důležité.

Jak správně vystavět firmu na trhu

Jedním z dílků celé skládačky představující vybudování fungující firmy je vybudování dobré firemní identity. Můžete na ní postavit své podnikání a zrychlit a zjednodušit si cestu ke svému cíli.

Jakou barvu dát vašemu logu

Uvažujete o novém logu pro vaši firmu? Pak přemýšlejte hlavně o tom, s jakou barvou byste měli spojit váš podnik. Správně vybraná barevnost loga vám může pomoci k lepší prezentaci a komunikaci se zákazníky. Pokud si lidé barvy, které zvolíte, nespojují s oborem vašeho podnikání, mohou vaši firmu vnímat jako méně důvěryhodnou. Jakou barvu tedy vybrat?

 

Obchodní jméno pro vaše podnikání volte s rozmyslem

Podnikatel nevstupuje na trh anonymně. Přichází na něj pod svým vlastním jménem nebo pod jménem své firmy. Dobře zvolené jméno firmy může mít vliv i na to, jak trh firmu přijme. A funguje to i naopak – podnikatel svým chováním a činy z velké míry určuje, jak bude jeho firma vnímána, jaký zvuk bude mít její jméno. Podnikatel pod svým jménem nebo jménem své firmy vstupuje do obchodních vztahů s dalšími podnikateli a s konečnými spotřebiteli a postupně si buduje svou pověst – a své dobré jméno. To pak je pro firmu sice nehmotným, ale cenným kapitálem při jejím dalším podnikání. Jak ale jméno pro svůj podnik vybírat?

Pět otázek na tělo našim poradcům: Poradce pro oblast marketingu a public relations Vladimír Kuchař

Chcete-li zlepšit své podnikání, mít více zákazníků, a aby se vám dařilo lépe, obraťte se na marketingového poradce Vladimíra Kuchaře v iPoradně klubu Můj iPodnikatel.
 

Plagiátorství aneb konkurence „přes kopírák“

Levné napodobeniny značkových výrobků se staly už dávno běžnou realitou trhu. Ti, jejichž produkty jsou kopírovány, přichází o obrovské peníze. Jen v Česku to jsou stamiliony korun ročně. V následujícím článku se dozvíte o problematice plagiátorství mnohem více.

Podpořte doporučování vašeho podniku

Kvalita se chválí sama – to je stará a stále platná pravda. Kdo pracuje dobře, s chutí a zároveň se ve své profesi stále vzdělává a zdokonaluje, toho výsledky jeho práce vychvalují samy o sobě a často lépe než velká a nákladná mediální kampaň. Ta nejlepší reklama jde od úst k ústům, od ucha k uchu a je úzce spojena s dobrým jménem podnikatele.

Rozhovor: Mixit

I když třeba nejste müsli-žrouti, pravděpodobnost, že byste nikdy neslyšeli o Mixit je hodně malá. To je důvod, proč jsme se rozhodli kluky u Mixit vyzpovídat v rámci tématu budování značky. Mixit je ukázkový příklad, jak na budování vaší značky. Za Mixit mluví Martin Wallner.

Storytelling

Příběhy provázejí lidstvo už od pradávna. Vyprávíme všichni a často. Byla to neustálá potřeba po příbězích, která dotáhla filmový průmysl tam, kde dnes je.

Takzvaný storytelling, který je mimo jiné samostatnou divadelní disciplínou, se s postupem času začal v hojné míře využívat i v byznysu. Protože příběhům rozumí všichni.

Tipy na PR kampaň pro drobné podnikatele

Mnoho drobných podnikatelů se pokouší zvládnout PR kampaně (public relations) vlastními silami. Avšak vzhledem k nedostatku jejich zkušeností a kontaktů, většinou tyto pokusy troskotají, anebo mají jen mizivý účinek. V článku se dozvíte základní tipy, které vám v budování vztahů s veřejností pomohou uspět.

Váš příběh je vaše značka

Jednoduchý pohled na budování osobní značky už existuje. Prosazuje ho Tomáš Lukavec.

Vladimír Svatoš: Váš úspěch závisí na osobní značce

Od mládí hodně sportuji. Hrál jsem basket, závodil na kole a na běžkách, ale nejvíc času jsem strávil na skalách a v horách. Teď už jsem častěji divákem a prožívám florballové zápasy svého syna. Sport je fajn, je tvrdý, ale spravedlivý. Všichni startují na stejné čáře, zápasy začínají pro oba týmy od nuly a na horolezeckých cestách jsou pro všechny stejné stupy a chyty. V životě ani v podnikání to tak ale není. Tady se prostě neměří stejným metrem.

Zlatá pravidla podnikání – ovládněte je i vy

Nejúspěšnější podnikatelé moderní doby mají jisté zásady, podle kterých své firmy řídí. A naštěstí pro vás, netají se s nimi. Tyto principy se dají shrnout do několika bodů, které vám pomůžou dosahovat dobrých výsledků v podnikání. Jak na to?

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.