internetový marketing

4 tipy, jak díky internetu podpořit prodej v kamenné prodejně

O tom, že čím dál větší počet lidí všech generací tam hledá na internetu informace, zábavu a nakupuje zboží, není třeba diskutovat. Otázkou zůstává, jak s těmito zákazníky co nejlépe komunikovat, abyste zároveň podpořili prodej ve své kamenné prodejně. Internetová reklama a další aktivity na síti totiž nemusí nutně sloužit jen firmám, které mají e-shop. Stejně dobře se dá podpořit také prodej zboží či služeb v kamenném obchodu. Tipy, které vám představíme v následujícím článku, by pro vás měly být snadno realizovatelné a kromě vaší práce a času nevyžadují žádné další investice.

5 tipů, jak využít sociální sítě pro zákaznický servis

Pokud máte profil na sociální síti, určitě jste se už někdy setkali s nespokojeným zákazníkem, který si veřejně stěžoval na profilu vaší firmy. Na první pohled je to nepříjemná situace. My vám poradíme, jak ji obrátit ve váš prospěch.

7 hříchů v designu stránek internetového obchodu

Mezi dobře navrženým a skvěle vypadajícím internetovým obchodem je veliký rozdíl. Dobře navržené internetové stránky jsou ty, které prodávají! Proto by měl design podpořit, aby lidé zůstávali na vašem e-shopu co nejdéle, vtáhnout je do poselství vašich stránek a usnadnit jim příjem informací, který je přiměje k nákupu. Přečtěte si následujících sedm bodů, abyste zjistili, jestli také nepácháte některý ze hříchů.

7 nejčastějších chyb v PPC kampaních

Na internetu koluje mnoho článků, které zmiňují chyby v PPC. Petra Mašková z Acomware se však v článku zabývá i chybami, které na první pohled nevypadají nijak vážně, ale v konečném důsledku kazí výkon kampaní, a v neposlední řadě i zbytečně zvyšují náklady.

8 kroků k důvěryhodnějším webovým stránkám

Důvěryhodnost vašich webových stránek je klíčovým parametrem, který vám umožní zvyšovat efektivitu vašich podnikatelských aktivit na internetu. Jaké faktory tedy zvyšují důvěryhodnost návštěvníků ve vás? Sestavili jsme pro vás osm bodů, které byste měli vzít v potaz, pokud pro své podnikání chcete kvalitní webové stránky.

Bannerová reklama na internetu

Možností, jak propagovat značku, zboží či službu na internetu je několik. Mezi ty nejpoužívanější patří grafické reklamní bannery, o kterých pojednává následující článek.

Co dělat a co nedělat na Facebooku

Na Facebooku a dalších sociálních sítích se prezentuje čím dál více firem. Možná již patříte mezi ně, nebo o tom už vážně uvažujete. Komunikace na sociálních sítích má však svoje specifika a není jednoduché ji správně uchopit a řídit. Prozradíme vám, co dělat a nedělat na Facebooku.

Desatero pro autory internetové reklamy

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vytvořilo desatero zásad, které by měli tvůrci internetových reklam dodržovat. Podívejte se na deset důležitých bodů, týkajících se internetové reklamy.

Facebook marketing: Dobrá rada nad zlato?

Marketing na Facebooku není žádná věda. Ano, nástroj je jiný a je třeba se ho naučit používat, ale jinak nepsané zákony marketingu a prodeje přetrvávají. Již stovky let.

Google Analytics není jen počítadlo návštěvnosti. Spočítá za vás i konverzní poměr vašeho e-shopu

Pokud vlastníte e-shop, tak se určitě neobejdete bez webové analytiky. Počítadel a nástrojů k měření návštěvnosti webových stránek je celá řada. Nejspíše však nenarazíte na sofistikovanější a zároveň bezplatný nástroj, jakým je právě Google Analytics. Dejte mu svou důvěru, vyplatí se vám to.

Identifikovaná osoba k DPH je něco jiného než plátce DPH. Týká se i vás?

Novela zákona o DPH značně ulehčila práci podnikatelům, kteří řeší Google reklamu.  Reklama na Googlu z vás díky institutu identifikované osoby plátce DPH už neudělá. Čtěte, abyste se dozvěděli více.

Internetová reklama ve vyhledávačích, kontextuální reklama

Možná jste se zatím k nasazení svých vlastních internetových kampaní neodhodlali, anebo jste možná již svoji PPC nebo kontextuální kampaň spustit zkoušeli, ale výsledky nebyly příliš dobré, takže jste od nich upustili. Buď jak buď, v následujících řádcích věnovaných právě výkonnostním kampaním vám poradíme, jak tento typ kampaní vhodně nastavit a spravovat, abyste i s nimi slavili úspěchy.

Internetový (online) marketing – základy pro podnikatele

V marketingu na internetu existují pro podnikatele nepřeberné možnosti jak své podnikání zviditelnit. Víte, jak zajistit, že právě vaše webové stránky či internetový obchod budou mezi ostatními ty úspěšné? Čtěte dále a dozvíte se mnohem více.

Jak komunikovat se zákazníky na internetu

Komunikace se zákazníky je důležitým faktorem, který ovlivňuje důvěryhodnost vašeho podnikání na internetu. Zvolené formy komunikace (komunikační kanály) se zákazníky se mohou stát vaší významnou konkurenční výhodou, a proto se vyplatí věnovat jim dostatečnou pozornost a úsilí

Jak mít skutečně použitelné a přístupné stránky poradí odborník Seznamu

Pokud se staráte o propagaci vašeho podniku opravdu zodpovědně, asi už máte firemní webovky. Ale ruku na srdce, zaobírali jste se vážně při jejich tvorbě tím, aby byly dobře přístupné a použitelné pro návštěvníky nebo jste řešili jen, co na firemní web napsat? Pokud jste přístupnosti a použitelnosti vašeho webu pozornost moc nevěnovali, nic není ztraceno. Nechejte si poradit od vedoucího týmu návrhářů webového rozhraní Seznamu! Stejně dobře jeho rady poslouží i těm, kteří se na založení webu teprve chystají.

Jak na dobrý název webových stránek

Výběr názvu webových stránek (domény) je jedna z nejdůležitějších záležitostí při tvorbě webu. Podle toho, jak se na začátku rozhodnete a jakou doménu zvolíte, se budete v budoucnu buď potýkat s problémy, anebo budete mít dostatek návštěvníků na vašem webu.

Jak na firemní webové stránky – grafický vzhled a technické řešení ruku v ruce

Říká se, že šaty dělají člověka. Stejně tak to, jak budou zákazníci vnímat daný podnik z velké části určuje vizuální styl firmy. Termín vizuální styl zahrnuje vzhled všech firemních materiálů, které vytváří image o dané společnosti. Patří sem název společnosti, její logo, veškeré firemní tiskoviny (od hlavičkových papírů a obálek přes vizitky až po reklamní letáky či výroční zprávy), webové stránky, ale i nástěnky nebo třeba navigační prvky v areálu firmy. Vizuální styl firmy je třeba chápat jako komplex všech prvků, nikoliv jako jednotlivosti bez dalších souvislostí. Neboť se však nacházíme v rubrice Internetový marketing, zaměříme se v tomto článku především na vzhled firemních webových stránek. Pokud právě jedny takové připravujete, nenechte si následující článek ujít.

Jak napsat článek na web, aby přilákal čtenáře a zpětné odkazy

Pokud jste právě dopsali nový článek na váš firemní web tak asi uvažujete nad tím, jaký by mohl mít ohlas a kolik lidí by mohl zaujmout natolik, že na něj zpětně odkáží. Ještě než vypustíte své sdělení do virtuálního světa, zkuste se zamyslet nad tím, co je ve vašich silách, abyste jeho pomocí získali množství zpětných odkazů.

Jak připravit PPC na Vánoce

Ať chceme nebo ne, Vánoce nám začínají pomalu klepat na dveře. A pokud chcete toto období maximálně využít pro svůj zisk, právě teď je ten nejvyšší čas se pustit do PPC reklamy.

Jak upoutat zákazníky a říct jim vše, co potřebujete

Marketing je především o pomoci lidem dostat to, co chtějí. Vašim úkolem je pomocí marketingových prostředků jako jsou reklamy, letáky, obchodní dopisy, telemarketing, obchodní prezentace apod. dát vašim potenciálním zákazníkům vědět, že to, o co mají zájem, mohou dostat právě u vás. Řekněme si, jak na to.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.