public relations

Ekologie versus firemní PR

Může být ekologie příležitostí nebo hrozbou pro firemní public relations (PR)? V následujícím článku se podíváme na téma ekologie ve spojení s firmou a jejími vztahy s veřejností a na to, jak je ekologie obecně vnímána společností. To je pro budování příznivých vztahů s veřejností také důležité.

Jak napsat tiskovou zprávu

Napsat dobrou tiskovou zprávu a zaujmout novináře i čtenáře, není lehký úkol. V následujícím článku se dozvíte všechny důležité informace, které vám pomohou tiskovou zprávu zvládnout vlastními silami. S následujícími informacemi nebude sepsání atraktivní tiskové zprávy vůbec složité.

Marketing

Marek_74x113Po všech útrapách, které sebou přináší vývoj nového produktu, přichází čas na marketing. Vlastně už od samého začátku bylo potřeba myslet na marketing. Vymyslet název, vytvořit logo, sestavit corporate identity, tedy soubor všeho, čím se firma bude prezentovat na veřejnosti. Celkové barevné sladění, typ písma, hlavičkový papír, vizitky atd.

Public relations nebo-li budování vztahů s veřejností

Public relations (PR), tedy vztahy s veřejností, patří mezi prvky komunikačního mixu stejně jako reklama, podpora prodeje, osobní prodej a direct marketing. Neopomíjejte budovat příznivé vztahy s veřejností ani vztahy uvnitř vaší vlastní firmy. S námi své firemní PR hravě zvládnete.

Tipy na PR kampaň pro drobné podnikatele

Mnoho drobných podnikatelů se pokouší zvládnout PR kampaně (public relations) vlastními silami. Avšak vzhledem k nedostatku jejich zkušeností a kontaktů, většinou tyto pokusy troskotají, anebo mají jen mizivý účinek. V článku se dozvíte základní tipy, které vám v budování vztahů s veřejností pomohou uspět.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.