komunikační dovednosti

SPIN roztočí vaše obchody

SPIN není žádná zázračná technika, díky které byste prodali zákazníkovi i to, co ve skutečnosti nepotřebuje. SPIN je prodejní metoda, při které díky dobře kladeným otázkám rozklíčujete zákazníkovy problémy, pomůžete mu uvědomit si, o co kvůli nim přichází, a vyřešit je k vaší i jeho spokojenosti. Přitom otázky nejsou ničím výjimečné a nenajde se nikdo, kdo by je neuměl používat. Jde pouze o to, začít přemýšlet nad tím, v jakou chvíli se na co ptát. Poznejte princip prodejní techniky profesionálů.

 

Společenské události – příležitost pro navázání obchodních kontaktů

Možná sami ani netušíte, kolik existuje typů společenských akcí, které můžete jako zástupce podniku navštívit. Nejedná se jen o pracovní oběd nebo večeři, které jsou nejčastější. Proto v následujícím článku uvádíme přehled rozmanitých společenských událostí, které patří k obvyklým. Díke němu budete mít přehled, o jakou akci se jedná, jak se máte obléci a co můžete očekávat.

 

Správné oslovení – základ každé komunikace

Oslovování se zdá být triviální, ale může nám pěkně zamotat hlavu. A protože je správné oslovení velmi důležité a může ovlivnit celý dojem z rozhovoru či dopisu, přečtěte si následující článek. Poradí vám, jak oslovovat ve spcifických případech, např. jestli používat jméno nebo titul.

Telefonování – pravidla a etiketa telefonického hovoru

Telefonní rozhovory se staly běžnou pracovní náplní při podnikání. Způsob jejich vedení může ovlivnit pohled na vás i na image vaší firmy. Určitě všichni víte, že telefonovat není jednoduché a chce to cvik, proto přicházíme s tipy v pro úspěšné telefonování.

 

Zásady a jazyk obchodního vyjednávání

Obchodní jednání vyžaduje důkladnou přípravu. Co v žádném případě není dobré podcenit? Na co se při vyjednávání předem připravit? Jakými pravidly se při jednání s obchodním partnerem řídit či jakých případných chyb se v komunikaci vyvarovat? Jak porozumět řeči zkušených vyjednavačů? To vše se dozvíte, když budete číst dále.

 

Zdravé sebevědomí – cesta k úspěšnému podniku i životu

Myslíte si, že sebevědomí je pouze vaší osobní záležitostí? Pokud ano, mýlíte se. Vaše vnímání sama sebe má totiž obrovský vliv na to, jak vás a vaše podnikání vnímají ostatní. Zkuste se zamyslet a zhotnoťte, jak moc sami sobě důvěřujete. Jestli myslíte, že je načase něco napravit, osvojte si některé z následujících tipů.

 

Způsob zahájení obchodního jednání je klíčový. Na co si dát pozor?

Pokud jste se již připravili na obchodní jednání a dokonce si i sjednali termín obchodní schůzky, čeká vás náročná mise – navodit dobrý dojem, správně započít hovor s obchodním partnerem a zahájit samotné obchodní jednání. V následujícím článku vám ukážeme, jak na to.

 

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.