marketing

Trendy v podnikání aneb jak nepokulhávat za dobou a konkurencí

Pokud chcete váš podnik nechat nadále vzkvétat, je potřeba vědět, jaké trendy a novinky přijdou v nejbližší době na váš trh. Jak udržet krok s dobou a konkurencí napoví následující článek

Úvod do propagace aneb co je nutné vědět o nákupním rozhodování zákazníků

Důkladně prozkoumat trh by neměl opomenout žádný budoucí podnikatel. Nejenže vám umožní segmentaci trhu na ty okruhy zákazníků, kteří jsou pro vaše podnikání klíčoví, ale zprostředkuje také možnost porozumět motivům, které vedou zákazníka k nákupu a pomohou vám tak sestavit vhodnou komunikační strategii (tj. způsob, jak produkty propagovat).

Víte, jak moc vás stojí chybný marketing?

Zisk nebo ztráta. Hranice, která určuje, zda je podnikatel úspěšný, či nikoliv. Podnikatelé dělají každý den rozhodnutí, která mohou vést buď k přísunu peněz do firmy, nebo naopak jejich ztrátu. Tato rozhodnutí se týkají i marketingových aktivit.

Vizitka – proč ji mít a jak ji navrhnout

Vizitka je nezbytnou součástí komplexní propagace firmy. A vzhledem k její velikosti a ceně je také jednou z nejsilnější zbraní vašich propagačních materiálů. Měla by prezentovat profesionální image vašeho podnikání, kterou si lidé budou pamatovat.

Výhody a nevýhody propagačních kanálů (médií)

Uvažujete o nastartování reklamní kampaně? A znáte výhody a nevýhody jednotlivých propagačních kanálů, respektive médií? Tento článek vám pomůže nahlédnout na jednotlivá média bez růžových brýlí a prozradí vám, co můžete a nemůžete od jednotlivých kanálů očekávat.

Vyplatí se maloobchodníkům s kamennou prodejnou pořízení e-shopu?

Ani ekonomická krize nakupování na internetu nezpomalila, na druhou ale stranu platí, že se nakupování stává promyšlenějším (především, co se týká ceny) a cílenějším. Každý obchodník, který vlastní kamennou prodejnu, by proto rozhodně neměl podcenit možnosti, které skýtá internetový prodej prostřednictvím e-shopu. Pokud právě stojíte před otázkou, jestli se vám vyplatí pořídit si e-shop, čtěte tento článek.

Vyplatí se vám reklama v kině?

Kinoreklamu viděl každý, kdo šel někdy na film do některého z moderních kin, například  multiplexů. Komu se vyplatí dát si do kina reklamu? Je to dobrý způsob, jak oslovit potenciální zákazníky pro vaši firmu?

Vytěžte z předvánočního nákupního šílenství co nejvíce pro sebe

Pro obchodníky jsou Vánoce žně. Lidé brouzdají městem a nákupními centry, surfují po e-shopech a všude pátrají po nejlepších nabídkách, které jim pomohou vyřešit obvyklý problém. Co koupit blízkým, aby byli spokojení? Ukážeme vám recept, jak vytěžit z předvánočního nákupního šílenství co nejvíce pro sebe.

 

Vyzkoušeli jsme za vás netradiční propagaci Nosím Vaše Triko

Recenze služby Nosím Vaše Triko
Na internetu existuje množství služeb, které nabízejí netradiční a zároveň cenově dostupnou propagaci pro podnikatele, živnostníky, internetové projekty i velké firmy a vlastně pro kohokoliv. Jen málokterá však naplňuje známé rčení „spojení příjemného s užitečným“ jako Nosím Vaše Triko.

Vyzkoušeli jsme za vás systém k identifikaci návštěvníků webu Leady.cz

Recenze Leady.cz
Potřeba monitorovat a analyzovat návštěvníky webu je pro valnou většinu internetových prodejců a firem s internetovými stránkami známá. Pokud nesledujete to, co se děje na vašem webu nebo e-shopu, je to jako kdybyste se snažili najít konkrétní osobu na rušené ulici se zavázanýma očima a zacpanýma ušima. Stejně tak těžce se vám budou hledat potenciální zákazníci na internetu.

Zákazníci – jak si je získat a udržet

Získat si na svou stranu zákazníky, ať už to jsou nově příchozí nebo ti, co u vaší firmy nakupují již delší dobu, není lehké. Jde o to porozumět svým zákazníkům a budovat s nimi dlouhodobý vztah.  V následujícím článku se dozvíte o postupech, které jsou základem úspěšného získávání zákazníků.

Základy marketingu – od podnikatelského nápadu ke strategii podnikání

Pokud jste již našli "ten svůj" podnikatelský nápad, asi právě stojíte před otázkou, jakou konkrétní podobu tomuto nápadu dáte. Nejde jen o to zvolit ten nejlepší možný koncept pro vaše budoucí podnikání, již v této počáteční fázi přípravy na podnikání je totiž příhodné uvažovat o svém podnikání z hlediska marketingu.

Zásady úspěšné propagace pro podnikatele

Propagace vašich produktů či služeb je nezbytná záležitost, aby vaše firma dosahovala dobrých obchodních výsledků. Proto je nutné při přípravě jakékoliv komunikační kampaně velmi pečlivě plánovat. Co nesmíte podcenit, aby se vaše reklamní sdělení opravdu s plánovaným účinkem dostalo k cílové skupině, si můžete přečíst v následujícím článku.

Zjistěte, jak si lidé pamatují název vašich webových stránek

Vyhledavače vám mohou pomoci nejen k vyšší návštěvnosti, vašich firemních webových stránek ale mohou posloužit i jako skvělé testovací prostředí. Vyzkoušejte s jejich pomocí třeba to, jak dobře si lidé dokáží zapamatovat název vašeho webu nebo firmy.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.