marketing

Pět otázek na tělo našim poradcům: Poradce pro oblast marketingu a public relations Vladimír Kuchař

Chcete-li zlepšit své podnikání, mít více zákazníků, a aby se vám dařilo lépe, obraťte se na marketingového poradce Vladimíra Kuchaře v iPoradně klubu Můj iPodnikatel.
 

Plánování reklamní kampaně – zadání pro reklamní agenturu

Pokud plánujete větší reklamní kampaň než je např. umístění inzerátu v regionálních novinách či výlep plakátů po vašem městě, jistě se po zralé úvaze rozhodnete nechat plánování kampaně odborníkům. Jak ale zadat požadavek na vytvoření reklamní kampaně k ní náležícího mediálního plánu? To je třeba vědět ještě než se se zástupci reklamní agentury poprvé setkáte. Přinášíme vám proto podrobný postup zadání pro reklamní agenturu.

Podpora prodeje není reklama

Mnoho podnikatelů chybně zaměňuje podporu prodeje za různé formy reklamy. Tímto přístupem se ochuzují o tvůrčí rozměr hledání nevšedního způsobu, jak výrazně upoutat pozornost zákazníka. Cílem podpory prodeje není primárně informovat o produktu či službě, ale za využití rozličných nástrojů podpořit zákazníka v rozhodnutí nakoupit produkt, anebo využít služby.

Podpořte doporučování vašeho podniku

Kvalita se chválí sama – to je stará a stále platná pravda. Kdo pracuje dobře, s chutí a zároveň se ve své profesi stále vzdělává a zdokonaluje, toho výsledky jeho práce vychvalují samy o sobě a často lépe než velká a nákladná mediální kampaň. Ta nejlepší reklama jde od úst k ústům, od ucha k uchu a je úzce spojena s dobrým jménem podnikatele.

Potřebujete pro svoje podnikání Facebook stránku? 10 prvních kroků

Pokud máte mezi svou cílovou skupinou mladé lidi, studenty či ženy v produktivním věku 25 – 35 let, pak určitě ano! Ukážeme vám v deseti krocích, jak na založení a správu Facebookového profilu.

Poznejte 30 chyb v prvním roce podnikání, které vaše podnikání budou stát život, pokud se z nich nyní nepoučíte

Žádné plané řeči, které už jste slyšeli tisíckrát, ale vysvětlení konkrétních chyb, které budou pro vaše podnikání fatální, pokud se z nich nyní nepoučíte.

Právní aspekty výběru doménového jména

Víte, že se nemůžete zaregistrovat jakoukoliv www adresu? Existují právní omezení a žalob stále přibývá. Přečtěte si náš návod, jak postupovat, abyste se vyhnuli soudnímu sporu o vaši registrovanou doménu. Poučte se z konkrétních soudních sporů z ČR i zahraničí.

 

Přímý marketing – způsob, jak dostat reklamní sdělení přímo k zákazníkům

Ať to děláte jakkoliv, smyslem přímého marketingu (direct marketingu) je dostat vaše reklamní sdělení přímo k zákazníkům a to takovým způsobem, který v nich dokáže vzbudit zájem již během několika vteřin. Ukážeme vám, jak na věc a zároveň vám poradíme, jak se vyhnout nebezpečí, že vaše reklamní sdělení bude klasifikováno jako spam.

Proč mít firemní webové stránky

V dnešní době internetu se považuje za samozřejmé, že každá firma bude mít své webové stránky na internetu a pokud je to možné, vytvoří si svůj vlastní internetový obchod. Jaké jsou hlavní výhody dobré internetové prezentace?

Propagujte své firemní webové stránky prostřednictvím online soutěže

Účinným nástrojem pro přilákání nových návštěvníků na vaše webové stránky je podpora prodeje formou online soutěží. Dobře navržená soutěž se zajímavou cenou může zvýšit celkovou návštěvnost webu až 10x, obvykle však alespoň 2x – 4x. Přestože většinou nepřinese okamžité navýšení prodejů, zvýrazní vaši značku a dá o vás vědět velké mase uživatelů. Podívejme se, jak soutěž na webu správně propagovat.

Průzkum trhu vlastními silami

Při shromažďování informací o svých potenciálních zákaznících lze využít celou řadu informačních zdrojů a mnoho rozdílných technik. Mezi základní techniky patří sběr dat pomocí primárního a sekundárního výzkumu trhu.

Public relations nebo-li budování vztahů s veřejností

Public relations (PR), tedy vztahy s veřejností, patří mezi prvky komunikačního mixu stejně jako reklama, podpora prodeje, osobní prodej a direct marketing. Neopomíjejte budovat příznivé vztahy s veřejností ani vztahy uvnitř vaší vlastní firmy. S námi své firemní PR hravě zvládnete.

Recept na úspěšnou spotřebitelskou soutěž

Spotřebitelské či zákaznické soutěže jsou oblíbeným a mnohdy i velmi účinným marketingovým nástrojem. Aby ale splnily očekávání, které od nich pořádající firma má, musí být dobře rozmyšlené a naplánované. V tomto článku vám prozradíme recept na úspěšnou spotřebitelskou soutěž.

Řekněte vše vizitkou

Vizitka
Malý kousek papíru, který o vás vypoví víc, než by se mohlo zdát. A možná rozhodne o vašem úspěchu, či neúspěchu ve světě podnikání. Buďte profesionál každým coulem a zaujměte – to je tajemství úspěchu!
 

Síla slov v podnikání (video)

V marketingu a v komunikaci se zákazníky obecně platí, že forma sdělení bývá často důležitější než obsah. Více než celý článek na toto téma ukazuje následující video.

 

Slogan aneb pár slov obří síly

Slogan – pár slov, která mohou rozhodnout o úspěchu firmy nebo jejího produktu. Jejich úkolem je zaujmout, vzbudit emoce, sdělit vše podstatné o dané firmě, výrobku či značce a vybudovat vztah se zákazníkem. A to vše v maximálně osmi slovech. Nesnadný úkol.

SWOT analýza odhalí pravdivou tvář vaší firmy a pomůže vám nahlédnout do budoucnosti

Každý podnikatel by určitě rád nahlédl do své budoucnosti, anebo se alespoň podíval na svou firmu nezaujatým, objektivním pohledem. K tomu může skvěle posloužit právě SWOT analýza. Na následujících řádcích vám ukážeme, jak ji sestavit.

Tipy na PR kampaň pro drobné podnikatele

Mnoho drobných podnikatelů se pokouší zvládnout PR kampaně (public relations) vlastními silami. Avšak vzhledem k nedostatku jejich zkušeností a kontaktů, většinou tyto pokusy troskotají, anebo mají jen mizivý účinek. V článku se dozvíte základní tipy, které vám v budování vztahů s veřejností pomohou uspět.

Tipy pro úspěšné uvedení produktu na trh

Pokud právě uvádíte nový produkt na trh nebo se na to teprve chystáte, určitě vám pomůže následujících šest tipů. Seznamte se s procesem úspěšného zavádění produktu na trh.

 

Tradiční reklamní strategie a internet

Víte, jak „aktualizovat“ vaše tradiční propagační materiály tak, aby korespondovaly s vašimi marketingovými aktivitami na internetu? Poradíme vám.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.