marketing

Jak mít prodavače a ne podavače

Dopřát zákazníkovi pocit, že je vítán, že ho rádi znovu uvidíte, nabízet mu věc s argumentem, který ho osobně osloví, dokázat spojit nabízený produkt s jeho osobním životem, s osobní potřebou, to všechno by měl umět prodejce, člověk, který s druhým člověkem - zákazníkem - navazuje korektní obchodní vztah.

 

Jak mít skutečně použitelné a přístupné stránky poradí odborník Seznamu

Pokud se staráte o propagaci vašeho podniku opravdu zodpovědně, asi už máte firemní webovky. Ale ruku na srdce, zaobírali jste se vážně při jejich tvorbě tím, aby byly dobře přístupné a použitelné pro návštěvníky nebo jste řešili jen, co na firemní web napsat? Pokud jste přístupnosti a použitelnosti vašeho webu pozornost moc nevěnovali, nic není ztraceno. Nechejte si poradit od vedoucího týmu návrhářů webového rozhraní Seznamu! Stejně dobře jeho rady poslouží i těm, kteří se na založení webu teprve chystají.

Jak mít zvládnutý marketing na sociálních sítích

Na vaše dotazy ohledně sociálních sítí odpovídala Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií, která zvládá Facebook, Twitter i Linkedin a má v merku všechny aktuální trendy na poli marketingu v sociálních médiích.

Jak na dobrý název webových stránek

Výběr názvu webových stránek (domény) je jedna z nejdůležitějších záležitostí při tvorbě webu. Podle toho, jak se na začátku rozhodnete a jakou doménu zvolíte, se budete v budoucnu buď potýkat s problémy, anebo budete mít dostatek návštěvníků na vašem webu.

Jak na firemní propagační materiály

Jistě už víte, že propagace je nepostradatelnou součástí vašeho podnikání, ale tušíte, jak zvládnout své propagační materiály vlastními silami na profesionální úrovni? Prostřednictvím našich tipů se ujistíte, zda vaše tištěné propagační materiály reprezentují vaši firmu tak, jak mají.

Jak na firemní webové stránky – grafický vzhled a technické řešení ruku v ruce

Říká se, že šaty dělají člověka. Stejně tak to, jak budou zákazníci vnímat daný podnik z velké části určuje vizuální styl firmy. Termín vizuální styl zahrnuje vzhled všech firemních materiálů, které vytváří image o dané společnosti. Patří sem název společnosti, její logo, veškeré firemní tiskoviny (od hlavičkových papírů a obálek přes vizitky až po reklamní letáky či výroční zprávy), webové stránky, ale i nástěnky nebo třeba navigační prvky v areálu firmy. Vizuální styl firmy je třeba chápat jako komplex všech prvků, nikoliv jako jednotlivosti bez dalších souvislostí. Neboť se však nacházíme v rubrice Internetový marketing, zaměříme se v tomto článku především na vzhled firemních webových stránek. Pokud právě jedny takové připravujete, nenechte si následující článek ujít.

Jak na přípravu dobrého marketingového plánu

Dobrý marketingový plán je základním předpokladem pro úspěch produktu na trhu a tak se stává klíčovým také pro celkový úspěch podnikatele. Sepsání marketingového plánu ale pro laika v oboru není zrovna jednoduchou záležitostí. Proto jsme oslovili odborníka v oblasti marketingu, který vytvořil seznam několika rad, které vám pomohou napsat kvalitní marketingový plán i pro vaše podnikání bez toho, aniž byste museli studovat odborné marketingové knihy.

 

Jak najít to nejlepší místo pro podnikání

Již při přípravě vašeho podnikání musíte udělat zásadní rozhodnutí, které ovlivní na dlouhou dobu dopředu vaši úspěšnost. Jedním z nejdůležitějších marketingových rozhodnutí je i specifikace, kde bude místo vašeho podnikání. Přinášíme vám rady, které vám výběr místa podnikání  usnadní.

Jak napsat článek na web, aby přilákal čtenáře a zpětné odkazy

Pokud jste právě dopsali nový článek na váš firemní web tak asi uvažujete nad tím, jaký by mohl mít ohlas a kolik lidí by mohl zaujmout natolik, že na něj zpětně odkáží. Ještě než vypustíte své sdělení do virtuálního světa, zkuste se zamyslet nad tím, co je ve vašich silách, abyste jeho pomocí získali množství zpětných odkazů.

Jak napsat tiskovou zprávu

Napsat dobrou tiskovou zprávu a zaujmout novináře i čtenáře, není lehký úkol. V následujícím článku se dozvíte všechny důležité informace, které vám pomohou tiskovou zprávu zvládnout vlastními silami. S následujícími informacemi nebude sepsání atraktivní tiskové zprávy vůbec složité.

Jak se vyvarovat nejčastějších chyb začínajících podnikatelů

Pokud právě začínáte s podnikáním nebo se na něj teprve připravujete, potom věnujte pozornost tomuto článku. Přinášíme vám shrnutí nejčastějších chyb podnikatelů, abyste ještě před samotným zahájením podnikání stihli zabránit tomu, aby vás a vaše podnikání také postihly.

 

Jak snadno spočítat, jaká reklama se vám vyplácí

Pokud jste přesvědčeni o tom, že používáte ty správné marketingové nástroje, z čeho vaše jistota pramení? V praxi se často ukazuje, že na první pohled jasné ukazatele nemusí odpovídat realitě a ke správnému rozhodnutí, kam investovat peníze, nestačí. Přečtěte si, jak správně spočítat efektivitu vašeho marketingu.

Jak upoutat zákazníky a říct jim vše, co potřebujete

Marketing je především o pomoci lidem dostat to, co chtějí. Vašim úkolem je pomocí marketingových prostředků jako jsou reklamy, letáky, obchodní dopisy, telemarketing, obchodní prezentace apod. dát vašim potenciálním zákazníkům vědět, že to, o co mají zájem, mohou dostat právě u vás. Řekněme si, jak na to.

Jak vybrat vhodnou agenturu pro váš marketingový výzkum

Marketingový výzkum vám může do podnikání přinést cenné informace a odpovědi na důležité otázky, které si při zahájení podnikání kladete. V následujícím článku se dozvíte, jaký je hlavní význam marketingového výzkumu a jak postupovat při výběru agentury, která vám bude marketingový výzkum zpracovávat

 

Jak získat databázi kontaktů pro efektivní e-mailový marketing

Kvalitní databáze kontaktů je pro úspěch e-mailingových reklamních kampaní klíčová. Jak ale potřebné kontakty získat a jak příjemce zaujmout natolik, aby váš e-mail otevřeli? Připravili jsme pro vás několik tipů na techniky a nástroje, které vám pomohou sbírat e-mailové adresy nových potenciálních zákazníků vašeho e-shopu a zvýšit efektivitu vašich reklamních kampaní.

Jak zvýšit prodeje v době krize

Máte obchod a vaše tržby povážlivě klesají? Lidé kvůli déle trvající krizi a ekonomické recesi vydělávají méně peněz, a tím pádem také méně utrácejí. Pokud jste obchodník, měl byste udělat nezbytné kroky a změny, které vám nejen pomohou překonat krizi, ale také vám vytvoří předpoklady pro budoucí prosperitu. Našich jednoduchých 8 tipů vám k tomu může dopomoci.

Jak zvýšit účinnost direct marketingové kampaně (e-mailových nabídek)

Rozesíláte svým partnerům či zákazníkům v rámci vaší direct mailové kampaně e-mailové nabídky? A víte s určitostí, jestli jsou vaše snahy oslovit zákazníka účinné a efektivní? Prozradíme vám, jak to zjistíte.

Jakou barvu dát vašemu logu

Uvažujete o novém logu pro vaši firmu? Pak přemýšlejte hlavně o tom, s jakou barvou byste měli spojit váš podnik. Správně vybraná barevnost loga vám může pomoci k lepší prezentaci a komunikaci se zákazníky. Pokud si lidé barvy, které zvolíte, nespojují s oborem vašeho podnikání, mohou vaši firmu vnímat jako méně důvěryhodnou. Jakou barvu tedy vybrat?

 

Kdy a kolik se vyplatí investovat ve vyhledávačích do SEO a PPC?

Chcete mít odkaz na vaše firemní stránky ve vyhledávačích? To není zas až tak neobvyklé a ani nesplnitelné přání. K jeho naplnění vede ale několik cest. Víte opravdu, kdy se vám vyplatí investovat do optimalizace (tzv. SEO) a kdy do PPC reklamy? A kolik to všechno stojí? Na tyto otázky vám odpoví právě tento článek.

Konkurence – přirozená součást podnikání, se kterou je nutné počítat

Každý budoucí podnikatel si musí uvědomit, že vedle zákazníka a jeho podniku bude na trhu také konkurence. Často se chybuje v tom, že se zapomíná na potenciální konkurenci, tj. kdo by podnikání mohl v blízké budoucnosti konkurovat. Jak přestat být v uvažování o konkurenci krátkozrací? Čtěte a dozvíte se více.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.