marketing

10 otázek pro… Pavla Kotyzu – marketingového odborníka a autora projektu Nosím Vaše Triko

Připravili jsme pro vás zcela novou rubriku 10 otázek pro …, ve které se budete moci pravidelně setkávat se zajímavými osobnostmi českého businessu. Můžete díky ní nahlédnout do světa podnikání očima těch, kteří stojí za zajímavými podnikatelskými projekty. Sérii rozhovorů 10 otázek pro … otevírá Pavel Kotyza – marketingový odborník a autor projektu Nosím Vaše Triko.

10 způsobů jak rozšířit vaše podnikání

Chcete vaše podnikání přenést na vyšší úroveň? Pak vyzkoušejte těchto 10 praktických způsobů, jak rozšířit váš podnik.

4 tipy, jak díky internetu podpořit prodej v kamenné prodejně

O tom, že čím dál větší počet lidí všech generací tam hledá na internetu informace, zábavu a nakupuje zboží, není třeba diskutovat. Otázkou zůstává, jak s těmito zákazníky co nejlépe komunikovat, abyste zároveň podpořili prodej ve své kamenné prodejně. Internetová reklama a další aktivity na síti totiž nemusí nutně sloužit jen firmám, které mají e-shop. Stejně dobře se dá podpořit také prodej zboží či služeb v kamenném obchodu. Tipy, které vám představíme v následujícím článku, by pro vás měly být snadno realizovatelné a kromě vaší práce a času nevyžadují žádné další investice.

5 zásad, jak se správně omluvit zákazníkovi

Dopustí-li se vaše firma chyby nebo je-li zákazník nějakým způsobem poškozen a přichází ke slovu omluva, existuje celá řada možností, jak ji formulovat. Většina z nich však situaci bohužel jen zhoršuje. Jakým způsobem je tedy vhodné zachovat se, dojde-li k chybě ? Pomoci vám mohou následující zásady.

 

6 rad, jak podnikat v období ekonomické krize

Ekonomická krize zasáhla většinu firem i drobných podnikatelů. V situaci, kdy klesají tržby, ubývají zákazníci a mnoho lidí rozvažuje, za co utratí své peníze, je třeba kromě jiného také začít jednat uvážlivě, rozhodovat se s větší pečlivostí a takříkajíc si chránit záda. V následujících bodech jsme zformulovali rady, které vám mohou pomoci překlenout období recese.

8 kroků k důvěryhodnějším webovým stránkám

Důvěryhodnost vašich webových stránek je klíčovým parametrem, který vám umožní zvyšovat efektivitu vašich podnikatelských aktivit na internetu. Jaké faktory tedy zvyšují důvěryhodnost návštěvníků ve vás? Sestavili jsme pro vás osm bodů, které byste měli vzít v potaz, pokud pro své podnikání chcete kvalitní webové stránky.

Affiliate program – obchodní model, který zvýší vaše tržby

V tomto článku se zaměřujeme na základní pravidla, jak affiliate program (provizní systém) postavit, jak ho správně spravovat a jak dlouhodobě dosahovat toho, aby ti nejlepší partneři pracovali pro vás, i když vaše konkurence bude vyplácet vyšší částku za provizi než vy. Zvyšte obraty vašeho podnikání a nastartujte vlastní provizní systém během pár minut!

Bannerová reklama na internetu

Možností, jak propagovat značku, zboží či službu na internetu je několik. Mezi ty nejpoužívanější patří grafické reklamní bannery, o kterých pojednává následující článek.

Cenové strategie – jak stanovit cenu produktů

Určování ceny se řadí k nejobtížnějším marketingovým rozhodnutím. Ceny jsou pro zákazníka jedním z nejdůležitějších faktorů při nákupu – měly by odrážet hodnotu toho, jaké produkt přináší benefity, měly by být také správné pro váš typ zákazníků a v neposlední řadě musí dávat smysl v současných podnikatelských podmínkách.

Co dělat a co nedělat na Facebooku

Na Facebooku a dalších sociálních sítích se prezentuje čím dál více firem. Možná již patříte mezi ně, nebo o tom už vážně uvažujete. Komunikace na sociálních sítích má však svoje specifika a není jednoduché ji správně uchopit a řídit. Prozradíme vám, co dělat a nedělat na Facebooku.

Co je hloubkový rozhovor a proč je nutností jej udělat?

Hloubkový rozhovor je jedna z možností jak získat takové informace, které máte možnost získat jedině po osobním kontaktů s klientem. Zpětná vazba od klienta vám pomůže rozvíjet podnikání a posouvat ho dál, kromě zajímavých informací díky tomuto projektu budujete také vztahy s klienty. Snažte se pochopit vaše zákazníky a naslouchejte jim a to vám vždy pomůže v dalším rozvoji. Ne vždy co si myslíte vy je správné a proto se naučte také naslouchat.

Co je v reklamě důležitější – obrázek nebo slovo?

Na počátku bylo slovo. Vyplatí se tím řídit i při tvorbě reklamy? Ano a řekneme vám proč!

Co se v marketingu skrývá pod tajemnou zkratkou B2B?

Hlavním důvodem proč byste se měli zaobírat tímto článkem, respektive B2B marketingem je, že si vyžaduje odlišné přístupy než běžný marketing zaměřující se na spotřebitele. Paradoxem je, že přestože většina firem na trhu operuje právě na bázi business-to-business, marketingové postupy jsou v této oblasti mnohem méně známé a propracované.

 

Customer relationship management (CRM) aneb řízení vztahů se zákazníky

Při určitém zjednodušení lze CRM (Customer relationship management) systém pro řízení vztahů se zákazníky označit jako promyšlený a automatizovaný způsob práce se zákazníky, který umožní zvýšit pravděpodobnost získání a udržení zákazníků.

 

Desatero pro autory internetové reklamy

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vytvořilo desatero zásad, které by měli tvůrci internetových reklam dodržovat. Podívejte se na deset důležitých bodů, týkajících se internetové reklamy.

Devatero doporučení pro určování cen

Jak při stanovování cen nešlápnout vedle? Následující článek shrnuje devatero pravidel správného určování cen.

 

Důležitost jednotné firemní identity pro podnikatele

V posledních měsících si stále více firem a podnikatelů u nás uvědomuje důležitost a výhody firemní identity. Snaží se upoutat logem, barvami, stylem písma, jednotným vzhledem firemních tiskovin a webu. Vědí, že firemní identita komunikuje se zákazníky stále, i mimo pracovní dobu, je neúnavným obchodním zástupcem, který nezná odpočinek.

Ekologie versus firemní PR

Může být ekologie příležitostí nebo hrozbou pro firemní public relations (PR)? V následujícím článku se podíváme na téma ekologie ve spojení s firmou a jejími vztahy s veřejností a na to, jak je ekologie obecně vnímána společností. To je pro budování příznivých vztahů s veřejností také důležité.

Firemní kultura

Každá firma má svou vlastní kulturu. Pokud je firemní kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance, ale také na zákazníky.

 

Internetový (online) marketing – základy pro podnikatele

V marketingu na internetu existují pro podnikatele nepřeberné možnosti jak své podnikání zviditelnit. Víte, jak zajistit, že právě vaše webové stránky či internetový obchod budou mezi ostatními ty úspěšné? Čtěte dále a dozvíte se mnohem více.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.