propagace

Marketing služeb

Je-li předmětem vašeho podnikání poskytování služeb, neměli byste si nechat ujít následující článek. Možná vám otevře zcela nové obzory v tom, jak chápat službu z marketingového hlediska a pomůže uvědomit si, co je při poskytování služeb z pohledu marketingu zásadní.

 

Marketingové chyby při plánování podnikání

Mnoho zájemců o podnikání přemýšlí, proč je marketing pro podnikatele tak důležitý a co by se mohlo stát, kdyby se mu v začátcích podnikání dostatečně nevěnovali. Možná patříte mezi ně i vy. A možná, že najdete odpověď v následujícím článku, který upozorňuje na základní marketingové chyby, kterých se budoucí podnikatelé nezřídka dopouštějí.

 

Netradiční možnosti propagace podnikání na internetu

Marketing na internetu (internetový marketing) si mnozí stále ještě spojují nanejvýš s bannerovou reklamou nebo odkazy umístěnými ve vyhledávačích. Svět on-line marketingu je ale mnohem pestřejší a pro podnikání a firemní propagaci nabízí stále nové možnosti, které vám odhalíme na následujících řádcích.

Obtěžují vás prodejci inzerce? Naučte se je využívat ke svému prospěchu

Každý, kdo má IČO a je zapsán někde v nějakém katalogu firem, je konfrontován s každodenními a často obtěžujícími telefonáty prodejců inzerce. Je to pořád dokola, zdržuje to od práce a v situaci, kdy obracíte každou korunu, je to i zdroj velkého naštvání. Co s tím? Máte dvě možnosti – buď je všechny rovnou odmítat anebo získat dobrou možnost zviditelnění.

Plánování reklamní kampaně – zadání pro reklamní agenturu

Pokud plánujete větší reklamní kampaň než je např. umístění inzerátu v regionálních novinách či výlep plakátů po vašem městě, jistě se po zralé úvaze rozhodnete nechat plánování kampaně odborníkům. Jak ale zadat požadavek na vytvoření reklamní kampaně k ní náležícího mediálního plánu? To je třeba vědět ještě než se se zástupci reklamní agentury poprvé setkáte. Přinášíme vám proto podrobný postup zadání pro reklamní agenturu.

Plaťte jen za účinnou reklamu

Platit za reklamu, která není účinná? Proč, když vám teď ukážeme, co dělat, aby vám reklama vydělávala. PPC (pay per click) reklama je jedna z mála způsobů propagace, která vás nenutí platit za neúčinnou kampaň, během které se nikdo nepodívá na váš web. Za PPC reklamu totiž neplatíte paušálně. Platíte pouze za každý reálný proklik, který dostane na vaše stránky nového zákazníka.

Podpora prodeje není reklama

Mnoho podnikatelů chybně zaměňuje podporu prodeje za různé formy reklamy. Tímto přístupem se ochuzují o tvůrčí rozměr hledání nevšedního způsobu, jak výrazně upoutat pozornost zákazníka. Cílem podpory prodeje není primárně informovat o produktu či službě, ale za využití rozličných nástrojů podpořit zákazníka v rozhodnutí nakoupit produkt, anebo využít služby.

Podpořte doporučování vašeho podniku

Kvalita se chválí sama – to je stará a stále platná pravda. Kdo pracuje dobře, s chutí a zároveň se ve své profesi stále vzdělává a zdokonaluje, toho výsledky jeho práce vychvalují samy o sobě a často lépe než velká a nákladná mediální kampaň. Ta nejlepší reklama jde od úst k ústům, od ucha k uchu a je úzce spojena s dobrým jménem podnikatele.

Přímý marketing – způsob, jak dostat reklamní sdělení přímo k zákazníkům

Ať to děláte jakkoliv, smyslem přímého marketingu (direct marketingu) je dostat vaše reklamní sdělení přímo k zákazníkům a to takovým způsobem, který v nich dokáže vzbudit zájem již během několika vteřin. Ukážeme vám, jak na věc a zároveň vám poradíme, jak se vyhnout nebezpečí, že vaše reklamní sdělení bude klasifikováno jako spam.

Public relations nebo-li budování vztahů s veřejností

Public relations (PR), tedy vztahy s veřejností, patří mezi prvky komunikačního mixu stejně jako reklama, podpora prodeje, osobní prodej a direct marketing. Neopomíjejte budovat příznivé vztahy s veřejností ani vztahy uvnitř vaší vlastní firmy. S námi své firemní PR hravě zvládnete.

Recept na úspěšnou spotřebitelskou soutěž

Spotřebitelské či zákaznické soutěže jsou oblíbeným a mnohdy i velmi účinným marketingovým nástrojem. Aby ale splnily očekávání, které od nich pořádající firma má, musí být dobře rozmyšlené a naplánované. V tomto článku vám prozradíme recept na úspěšnou spotřebitelskou soutěž.

Řekněte vše vizitkou

Vizitka
Malý kousek papíru, který o vás vypoví víc, než by se mohlo zdát. A možná rozhodne o vašem úspěchu, či neúspěchu ve světě podnikání. Buďte profesionál každým coulem a zaujměte – to je tajemství úspěchu!
 

Síla slov v podnikání (video)

V marketingu a v komunikaci se zákazníky obecně platí, že forma sdělení bývá často důležitější než obsah. Více než celý článek na toto téma ukazuje následující video.

 

Slogan aneb pár slov obří síly

Slogan – pár slov, která mohou rozhodnout o úspěchu firmy nebo jejího produktu. Jejich úkolem je zaujmout, vzbudit emoce, sdělit vše podstatné o dané firmě, výrobku či značce a vybudovat vztah se zákazníkem. A to vše v maximálně osmi slovech. Nesnadný úkol.

Tipy na PR kampaň pro drobné podnikatele

Mnoho drobných podnikatelů se pokouší zvládnout PR kampaně (public relations) vlastními silami. Avšak vzhledem k nedostatku jejich zkušeností a kontaktů, většinou tyto pokusy troskotají, anebo mají jen mizivý účinek. V článku se dozvíte základní tipy, které vám v budování vztahů s veřejností pomohou uspět.

Tradiční reklamní strategie a internet

Víte, jak „aktualizovat“ vaše tradiční propagační materiály tak, aby korespondovaly s vašimi marketingovými aktivitami na internetu? Poradíme vám.

Úvod do propagace aneb co je nutné vědět o nákupním rozhodování zákazníků

Důkladně prozkoumat trh by neměl opomenout žádný budoucí podnikatel. Nejenže vám umožní segmentaci trhu na ty okruhy zákazníků, kteří jsou pro vaše podnikání klíčoví, ale zprostředkuje také možnost porozumět motivům, které vedou zákazníka k nákupu a pomohou vám tak sestavit vhodnou komunikační strategii (tj. způsob, jak produkty propagovat).

Vizitka – proč ji mít a jak ji navrhnout

Vizitka je nezbytnou součástí komplexní propagace firmy. A vzhledem k její velikosti a ceně je také jednou z nejsilnější zbraní vašich propagačních materiálů. Měla by prezentovat profesionální image vašeho podnikání, kterou si lidé budou pamatovat.

Výhody a nevýhody propagačních kanálů (médií)

Uvažujete o nastartování reklamní kampaně? A znáte výhody a nevýhody jednotlivých propagačních kanálů, respektive médií? Tento článek vám pomůže nahlédnout na jednotlivá média bez růžových brýlí a prozradí vám, co můžete a nemůžete od jednotlivých kanálů očekávat.

Vyplatí se vám reklama v kině?

Kinoreklamu viděl každý, kdo šel někdy na film do některého z moderních kin, například  multiplexů. Komu se vyplatí dát si do kina reklamu? Je to dobrý způsob, jak oslovit potenciální zákazníky pro vaši firmu?

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.