propagace

4 tipy, jak díky internetu podpořit prodej v kamenné prodejně

O tom, že čím dál větší počet lidí všech generací tam hledá na internetu informace, zábavu a nakupuje zboží, není třeba diskutovat. Otázkou zůstává, jak s těmito zákazníky co nejlépe komunikovat, abyste zároveň podpořili prodej ve své kamenné prodejně. Internetová reklama a další aktivity na síti totiž nemusí nutně sloužit jen firmám, které mají e-shop. Stejně dobře se dá podpořit také prodej zboží či služeb v kamenném obchodu. Tipy, které vám představíme v následujícím článku, by pro vás měly být snadno realizovatelné a kromě vaší práce a času nevyžadují žádné další investice.

Bannerová reklama na internetu

Možností, jak propagovat značku, zboží či službu na internetu je několik. Mezi ty nejpoužívanější patří grafické reklamní bannery, o kterých pojednává následující článek.

Budování značky na internetu - jak dostat vaše logo do povědomí zákazníků

Budování značky - logo
Každý podnikatel, který chce být v podnikání dlouhodobě úspěšný, by měl budovat svou značku. To zpravidla bývá velmi náročné jak z hlediska času, tak i nákladů. V následujícím článku vám nabídneme nástroj, jak upevnit vaši značku v myslích zákazníků.

Co je v reklamě důležitější – obrázek nebo slovo?

Na počátku bylo slovo. Vyplatí se tím řídit i při tvorbě reklamy? Ano a řekneme vám proč!

Co se v marketingu skrývá pod tajemnou zkratkou B2B?

Hlavním důvodem proč byste se měli zaobírat tímto článkem, respektive B2B marketingem je, že si vyžaduje odlišné přístupy než běžný marketing zaměřující se na spotřebitele. Paradoxem je, že přestože většina firem na trhu operuje právě na bázi business-to-business, marketingové postupy jsou v této oblasti mnohem méně známé a propracované.

 

Desatero pro autory internetové reklamy

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vytvořilo desatero zásad, které by měli tvůrci internetových reklam dodržovat. Podívejte se na deset důležitých bodů, týkajících se internetové reklamy.

Ekologie versus firemní PR

Může být ekologie příležitostí nebo hrozbou pro firemní public relations (PR)? V následujícím článku se podíváme na téma ekologie ve spojení s firmou a jejími vztahy s veřejností a na to, jak je ekologie obecně vnímána společností. To je pro budování příznivých vztahů s veřejností také důležité.

Internetová reklama ve vyhledávačích, kontextuální reklama

Možná jste se zatím k nasazení svých vlastních internetových kampaní neodhodlali, anebo jste možná již svoji PPC nebo kontextuální kampaň spustit zkoušeli, ale výsledky nebyly příliš dobré, takže jste od nich upustili. Buď jak buď, v následujících řádcích věnovaných právě výkonnostním kampaním vám poradíme, jak tento typ kampaní vhodně nastavit a spravovat, abyste i s nimi slavili úspěchy.

Jak na firemní propagační materiály

Jistě už víte, že propagace je nepostradatelnou součástí vašeho podnikání, ale tušíte, jak zvládnout své propagační materiály vlastními silami na profesionální úrovni? Prostřednictvím našich tipů se ujistíte, zda vaše tištěné propagační materiály reprezentují vaši firmu tak, jak mají.

Jak na přípravu dobrého marketingového plánu

Dobrý marketingový plán je základním předpokladem pro úspěch produktu na trhu a tak se stává klíčovým také pro celkový úspěch podnikatele. Sepsání marketingového plánu ale pro laika v oboru není zrovna jednoduchou záležitostí. Proto jsme oslovili odborníka v oblasti marketingu, který vytvořil seznam několika rad, které vám pomohou napsat kvalitní marketingový plán i pro vaše podnikání bez toho, aniž byste museli studovat odborné marketingové knihy.

 

Jak napsat tiskovou zprávu

Napsat dobrou tiskovou zprávu a zaujmout novináře i čtenáře, není lehký úkol. V následujícím článku se dozvíte všechny důležité informace, které vám pomohou tiskovou zprávu zvládnout vlastními silami. S následujícími informacemi nebude sepsání atraktivní tiskové zprávy vůbec složité.

Jak snadno spočítat, jaká reklama se vám vyplácí

Pokud jste přesvědčeni o tom, že používáte ty správné marketingové nástroje, z čeho vaše jistota pramení? V praxi se často ukazuje, že na první pohled jasné ukazatele nemusí odpovídat realitě a ke správnému rozhodnutí, kam investovat peníze, nestačí. Přečtěte si, jak správně spočítat efektivitu vašeho marketingu.

Jak upoutat zákazníky a říct jim vše, co potřebujete

Marketing je především o pomoci lidem dostat to, co chtějí. Vašim úkolem je pomocí marketingových prostředků jako jsou reklamy, letáky, obchodní dopisy, telemarketing, obchodní prezentace apod. dát vašim potenciálním zákazníkům vědět, že to, o co mají zájem, mohou dostat právě u vás. Řekněme si, jak na to.

Jak zvýšit účinnost direct marketingové kampaně (e-mailových nabídek)

Rozesíláte svým partnerům či zákazníkům v rámci vaší direct mailové kampaně e-mailové nabídky? A víte s určitostí, jestli jsou vaše snahy oslovit zákazníka účinné a efektivní? Prozradíme vám, jak to zjistíte.

Jakou barvu dát vašemu logu

Uvažujete o novém logu pro vaši firmu? Pak přemýšlejte hlavně o tom, s jakou barvou byste měli spojit váš podnik. Správně vybraná barevnost loga vám může pomoci k lepší prezentaci a komunikaci se zákazníky. Pokud si lidé barvy, které zvolíte, nespojují s oborem vašeho podnikání, mohou vaši firmu vnímat jako méně důvěryhodnou. Jakou barvu tedy vybrat?

 

Kdy a kolik se vyplatí investovat ve vyhledávačích do SEO a PPC?

Chcete mít odkaz na vaše firemní stránky ve vyhledávačích? To není zas až tak neobvyklé a ani nesplnitelné přání. K jeho naplnění vede ale několik cest. Víte opravdu, kdy se vám vyplatí investovat do optimalizace (tzv. SEO) a kdy do PPC reklamy? A kolik to všechno stojí? Na tyto otázky vám odpoví právě tento článek.

Když si nevíte rady s vizuální stránkou podnikání

První dojem může ovlivnit mnoho podstatných věcí v životě. Vzhled člověka i jeho podnikání je tudíž velice důležitý a často rozhodne o tom, jak vás a vaši firmu bude vnímat okolí.

 

Kreativita není žádné kouzlo – naučte se jak na to

Chtěli jste si někdy navrhnout vlastní firemní slogan, logo nebo třeba leták? Chtěli jste to udělat originální a zajímavé, ale nic vás nenapadlo? Pak jste si možná řekli, že nejste dostatečně kreativní a vzdali jste to. Ve skutečnosti kreativita nemusí být jen vrozená vlastnost, ale pokud víte, jak na ni, můžete spoustu zajímavých věcí udělat sami. Povíme vám, jak být kreativní

Logo – základ vizuální prezentace firmy

Logo je grafický prvek, který ztvárňuje a jednoznačně identifikuje firmu. Je to tedy grafický symbol, který by měl leccos vypovědět o vaší firmě, odlišit ji od jiných firem na trhu a přitom být snadno zapamatovatelný. Dobré logo je základ pro úspěšnou propagaci vaší firmy.

Marketing

Marek_74x113Po všech útrapách, které sebou přináší vývoj nového produktu, přichází čas na marketing. Vlastně už od samého začátku bylo potřeba myslet na marketing. Vymyslet název, vytvořit logo, sestavit corporate identity, tedy soubor všeho, čím se firma bude prezentovat na veřejnosti. Celkové barevné sladění, typ písma, hlavičkový papír, vizitky atd.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.