zákazníci

5 zásad, jak se správně omluvit zákazníkovi

Dopustí-li se vaše firma chyby nebo je-li zákazník nějakým způsobem poškozen a přichází ke slovu omluva, existuje celá řada možností, jak ji formulovat. Většina z nich však situaci bohužel jen zhoršuje. Jakým způsobem je tedy vhodné zachovat se, dojde-li k chybě ? Pomoci vám mohou následující zásady.

 

Budování značky na internetu - jak dostat vaše logo do povědomí zákazníků

Budování značky - logo
Každý podnikatel, který chce být v podnikání dlouhodobě úspěšný, by měl budovat svou značku. To zpravidla bývá velmi náročné jak z hlediska času, tak i nákladů. V následujícím článku vám nabídneme nástroj, jak upevnit vaši značku v myslích zákazníků.

Customer relationship management (CRM) aneb řízení vztahů se zákazníky

Při určitém zjednodušení lze CRM (Customer relationship management) systém pro řízení vztahů se zákazníky označit jako promyšlený a automatizovaný způsob práce se zákazníky, který umožní zvýšit pravděpodobnost získání a udržení zákazníků.

 

Doporučení - zdroj zákazníků

Kamila_Zrychtova
Doporučení – největší zdroj zákazníků. Jedním z velmi mocných nástrojů, jakým může firma získat zákazníky je jednoznačně doporučení. Mnoho podnikatelů již funguje jen na principu získávání doporučení jako jediného marketingového nástroje.

Jak komunikovat se zákazníky na internetu

Komunikace se zákazníky je důležitým faktorem, který ovlivňuje důvěryhodnost vašeho podnikání na internetu. Zvolené formy komunikace (komunikační kanály) se zákazníky se mohou stát vaší významnou konkurenční výhodou, a proto se vyplatí věnovat jim dostatečnou pozornost a úsilí

Jak upoutat zákazníky a říct jim vše, co potřebujete

Marketing je především o pomoci lidem dostat to, co chtějí. Vašim úkolem je pomocí marketingových prostředků jako jsou reklamy, letáky, obchodní dopisy, telemarketing, obchodní prezentace apod. dát vašim potenciálním zákazníkům vědět, že to, o co mají zájem, mohou dostat právě u vás. Řekněme si, jak na to.

Na kolik vás přijde ztráta jednoho zákazníka

Konkurence v obchodě a službách je stále větší, zákazníci si mohou stále více vybírat a jsou stále náročnější. A kdo chce uspět, musí o ně umět pečovat, tak aby si dlouhodobě udržel jejich přízeň. Ztráta jednoho jediného zákazníka pro vás asi nebude likvidační, přesto však přijdete o značnou část potenciálního zisku. Ztráta jednoho zákazníka vás možná přijde na více peněz, než byste si dokázali vůbec přiznat.

Najděte klíč k loajálním zákazníkům

Spousta firem se soustředí především na to, jak získat zákazníka, ale už nedomýšlí, jak s ním zacházet dál. Jedno základní marketingové pravidlo přitom říká, že udržet si současného klienta je levnější, než získat klienta nového. Přesto na to mnoho firem nedbá a stále nedokáže pořádně vytěžit zlatý důl, který má ve svých současných zákaznících.

 

Přímý marketing – způsob, jak dostat reklamní sdělení přímo k zákazníkům

Ať to děláte jakkoliv, smyslem přímého marketingu (direct marketingu) je dostat vaše reklamní sdělení přímo k zákazníkům a to takovým způsobem, který v nich dokáže vzbudit zájem již během několika vteřin. Ukážeme vám, jak na věc a zároveň vám poradíme, jak se vyhnout nebezpečí, že vaše reklamní sdělení bude klasifikováno jako spam.

Úvod do propagace aneb co je nutné vědět o nákupním rozhodování zákazníků

Důkladně prozkoumat trh by neměl opomenout žádný budoucí podnikatel. Nejenže vám umožní segmentaci trhu na ty okruhy zákazníků, kteří jsou pro vaše podnikání klíčoví, ale zprostředkuje také možnost porozumět motivům, které vedou zákazníka k nákupu a pomohou vám tak sestavit vhodnou komunikační strategii (tj. způsob, jak produkty propagovat).

Zákazníci – jak si je získat a udržet

Získat si na svou stranu zákazníky, ať už to jsou nově příchozí nebo ti, co u vaší firmy nakupují již delší dobu, není lehké. Jde o to porozumět svým zákazníkům a budovat s nimi dlouhodobý vztah.  V následujícím článku se dozvíte o postupech, které jsou základem úspěšného získávání zákazníků.

Zlatá pravidla podnikání – ovládněte je i vy

Nejúspěšnější podnikatelé moderní doby mají jisté zásady, podle kterých své firmy řídí. A naštěstí pro vás, netají se s nimi. Tyto principy se dají shrnout do několika bodů, které vám pomůžou dosahovat dobrých výsledků v podnikání. Jak na to?

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.