podpora prodeje

Podpora prodeje není reklama

Mnoho podnikatelů chybně zaměňuje podporu prodeje za různé formy reklamy. Tímto přístupem se ochuzují o tvůrčí rozměr hledání nevšedního způsobu, jak výrazně upoutat pozornost zákazníka. Cílem podpory prodeje není primárně informovat o produktu či službě, ale za využití rozličných nástrojů podpořit zákazníka v rozhodnutí nakoupit produkt, anebo využít služby.

Recept na úspěšnou spotřebitelskou soutěž

Spotřebitelské či zákaznické soutěže jsou oblíbeným a mnohdy i velmi účinným marketingovým nástrojem. Aby ale splnily očekávání, které od nich pořádající firma má, musí být dobře rozmyšlené a naplánované. V tomto článku vám prozradíme recept na úspěšnou spotřebitelskou soutěž.

Vytěžte z předvánočního nákupního šílenství co nejvíce pro sebe

Pro obchodníky jsou Vánoce žně. Lidé brouzdají městem a nákupními centry, surfují po e-shopech a všude pátrají po nejlepších nabídkách, které jim pomohou vyřešit obvyklý problém. Co koupit blízkým, aby byli spokojení? Ukážeme vám recept, jak vytěžit z předvánočního nákupního šílenství co nejvíce pro sebe.

 

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.