marketingový výzkum

Jak vybrat vhodnou agenturu pro váš marketingový výzkum

Marketingový výzkum vám může do podnikání přinést cenné informace a odpovědi na důležité otázky, které si při zahájení podnikání kladete. V následujícím článku se dozvíte, jaký je hlavní význam marketingového výzkumu a jak postupovat při výběru agentury, která vám bude marketingový výzkum zpracovávat

 

Pět otázek na tělo našim poradcům: Poradce pro oblast marketingu a public relations Vladimír Kuchař

Chcete-li zlepšit své podnikání, mít více zákazníků, a aby se vám dařilo lépe, obraťte se na marketingového poradce Vladimíra Kuchaře v iPoradně klubu Můj iPodnikatel.
 

Průzkum trhu vlastními silami

Při shromažďování informací o svých potenciálních zákaznících lze využít celou řadu informačních zdrojů a mnoho rozdílných technik. Mezi základní techniky patří sběr dat pomocí primárního a sekundárního výzkumu trhu.

Zásady úspěšné propagace pro podnikatele

Propagace vašich produktů či služeb je nezbytná záležitost, aby vaše firma dosahovala dobrých obchodních výsledků. Proto je nutné při přípravě jakékoliv komunikační kampaně velmi pečlivě plánovat. Co nesmíte podcenit, aby se vaše reklamní sdělení opravdu s plánovaným účinkem dostalo k cílové skupině, si můžete přečíst v následujícím článku.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.