direct marketing

5 tipů, jak využít sociální sítě pro zákaznický servis

Pokud máte profil na sociální síti, určitě jste se už někdy setkali s nespokojeným zákazníkem, který si veřejně stěžoval na profilu vaší firmy. Na první pohled je to nepříjemná situace. My vám poradíme, jak ji obrátit ve váš prospěch.

Jak získat databázi kontaktů pro efektivní e-mailový marketing

Kvalitní databáze kontaktů je pro úspěch e-mailingových reklamních kampaní klíčová. Jak ale potřebné kontakty získat a jak příjemce zaujmout natolik, aby váš e-mail otevřeli? Připravili jsme pro vás několik tipů na techniky a nástroje, které vám pomohou sbírat e-mailové adresy nových potenciálních zákazníků vašeho e-shopu a zvýšit efektivitu vašich reklamních kampaní.

Jak zvýšit účinnost direct marketingové kampaně (e-mailových nabídek)

Rozesíláte svým partnerům či zákazníkům v rámci vaší direct mailové kampaně e-mailové nabídky? A víte s určitostí, jestli jsou vaše snahy oslovit zákazníka účinné a efektivní? Prozradíme vám, jak to zjistíte.

Přímý marketing – způsob, jak dostat reklamní sdělení přímo k zákazníkům

Ať to děláte jakkoliv, smyslem přímého marketingu (direct marketingu) je dostat vaše reklamní sdělení přímo k zákazníkům a to takovým způsobem, který v nich dokáže vzbudit zájem již během několika vteřin. Ukážeme vám, jak na věc a zároveň vám poradíme, jak se vyhnout nebezpečí, že vaše reklamní sdělení bude klasifikováno jako spam.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.