internetový marketing

Jak získat databázi kontaktů pro efektivní e-mailový marketing

Kvalitní databáze kontaktů je pro úspěch e-mailingových reklamních kampaní klíčová. Jak ale potřebné kontakty získat a jak příjemce zaujmout natolik, aby váš e-mail otevřeli? Připravili jsme pro vás několik tipů na techniky a nástroje, které vám pomohou sbírat e-mailové adresy nových potenciálních zákazníků vašeho e-shopu a zvýšit efektivitu vašich reklamních kampaní.

Jak zvýšit účinnost direct marketingové kampaně (e-mailových nabídek)

Rozesíláte svým partnerům či zákazníkům v rámci vaší direct mailové kampaně e-mailové nabídky? A víte s určitostí, jestli jsou vaše snahy oslovit zákazníka účinné a efektivní? Prozradíme vám, jak to zjistíte.

Kdy a kolik se vyplatí investovat ve vyhledávačích do SEO a PPC?

Chcete mít odkaz na vaše firemní stránky ve vyhledávačích? To není zas až tak neobvyklé a ani nesplnitelné přání. K jeho naplnění vede ale několik cest. Víte opravdu, kdy se vám vyplatí investovat do optimalizace (tzv. SEO) a kdy do PPC reklamy? A kolik to všechno stojí? Na tyto otázky vám odpoví právě tento článek.

Když chcete svůj starý web vyměnit za nový

Ruku na srdce. Jak staré jsou vaše současné webové stránky? Pokud už je tomu nějaký pátek, co váš web spatřil světlo světa, možná právě teď nastává čas na to uvažovat o jeho modernizaci. Jak ale postupovat, když chcete svůj starý web vyměnit za nový?

Levné formy internetové propagace? Katalogové zápisy nebo e-mailing

Že se dnes v internetových vodách neobejdete bez vlastních webových stránek, je už stará písnička. Co ale s hotovým webem, když o něm nikdo neví? Neházejte do odpadu úsilí, které jste při vytváření firemních stránek vynaložili. Od vytvoření dobrého webu je potřeba udělat mnoho dalších kroků k tomu, aby se o něm svět dozvěděl. Některé z nich vás ale nebudou moc stát a posunu vás o míli kupředu. Ptáte se, které to jsou?

Marketing: Zrádné SEO

SEO (z anglického Search Engine Optimalization) je disciplína online marketingu. Na první pohled na něm nic není, ale jen co se do něj pustíte, zjistíte možná, že je to překážkový běh na dlouhou trať. Musíte být vytrvalí a mít správnou techniku. A to hned na startovné čáře, která je lemována klíčovými slovy.

Mějte pod palcem 5 věcí, které rozhodují o zisku vašeho e-shopu

Mnoho firem se snaží využít všemožné marketingové aktivity k tomu, aby zvýšily výkonnost svého e-shopu. Pod výkonností si často představují zvýšení návštěvnosti webu, zlepšení optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) a tím i zvýšení pozic ve vyhledávačích na obecná klíčová slova. Často však po několikaměsíčním snažení přicházejí na to, že pouze slepé řešení SEO bez hlubší marketingové strategie nevede ke slibnému výsledku a zvýšení prodejů, či si začínají uvědomovat problémy dosavadního řešení.

Měříte výkonnost vašeho internetového marketingu nebo jen vyhazujete peníze oknem?

Slavný americký podnikatel John Wanamaker kdysi řekl větu, která se brzy stala nesmrtelnou: „Vím, že polovinu prostředků, které vynakládám na reklamu, vyhazuji oknem. Jen nevím, která je to polovina." Tento problém trápí podnikatele dodnes. Špatné zkušenosti s neefektivní reklamou odrazují firmy od dalších marketingových aktivit. A to zbytečně! Přitom již existují techniky, jak si efektivitu on-line aktivit změřit a vyhodnotit.

Najděte své konkurenční výhody při podnikání na internetu

Konkurenční výhoda je klíč, který vám otevírá dveře k zákazníkům. Je tím, co vás odlišuje od podobně zaměřených firem na trhu, a pokud je dostatečně silná, může vám dát rozhodující náskok. V tomto článku si povíme, jak se ke hledání a stanovování vlastní konkurenční výhody postavit, a uvedeme si hrstku příkladů.

Návštěvnost webových stránek napoví o vašem úspěchu na internetu

Statistiky návštěvnosti jsou velmi podstatným zdrojem informací o lidech, kteří váš web navštíví. Pomocí analýzy návštěvnosti můžete zjistit, co uživatelé chtěli, jestli je váš web přesvědčil k nákupu apod. Analýza návštěvnosti vám také umožní odhalit chyby na vašem webu, vyhodnotit efektivitu kampaní a ukáže, které vaše aktivity přinášejí ovoce.

Nejčastější chyby v SEO

Pro velkou návštěvnost se každý majitel e-shopu klidně na hlavu postaví. Způsobů, jak dělat SEO je víc, důležitější je ale vědět, jak SEO v žádném případě nedělat. Protože nedělat chyby v SEO je jediná zaručená cesta k výdělkům. Pojďte, ukážeme vám, jak na to.

Netradiční možnosti propagace podnikání na internetu

Marketing na internetu (internetový marketing) si mnozí stále ještě spojují nanejvýš s bannerovou reklamou nebo odkazy umístěnými ve vyhledávačích. Svět on-line marketingu je ale mnohem pestřejší a pro podnikání a firemní propagaci nabízí stále nové možnosti, které vám odhalíme na následujících řádcích.

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO)

Dostat svůj nově otevřený web nebo e-shop do povědomí uživatelů internetu může být pro internetového prodejce jednou z nejnáročnějších aktivit. Reklama v internetových médiích může stát velké peníze, avšak existuje možnost, jak se zviditelnit za minimálních nákladů – optimalizovat své webové stránky pro vyhledávače.

Pět otázek na tělo našim poradcům: Poradce pro oblast marketingu a public relations Vladimír Kuchař

Chcete-li zlepšit své podnikání, mít více zákazníků, a aby se vám dařilo lépe, obraťte se na marketingového poradce Vladimíra Kuchaře v iPoradně klubu Můj iPodnikatel.
 

Plaťte jen za účinnou reklamu

Platit za reklamu, která není účinná? Proč, když vám teď ukážeme, co dělat, aby vám reklama vydělávala. PPC (pay per click) reklama je jedna z mála způsobů propagace, která vás nenutí platit za neúčinnou kampaň, během které se nikdo nepodívá na váš web. Za PPC reklamu totiž neplatíte paušálně. Platíte pouze za každý reálný proklik, který dostane na vaše stránky nového zákazníka.

Potřebujete pro svoje podnikání Facebook stránku? 10 prvních kroků

Pokud máte mezi svou cílovou skupinou mladé lidi, studenty či ženy v produktivním věku 25 – 35 let, pak určitě ano! Ukážeme vám v deseti krocích, jak na založení a správu Facebookového profilu.

Používejte u rozesílání newsletterů selský rozum a neblbněte

Patříte mezi ty podnikatele, kteří se snaží ušetřit čas při tvorbě newsletterových rozesílek, kteří jen „házejí“ produkty do předpřipravené šablony a ihned email rozešlou do všech schránek ze své databáze? Nebo jste chytřejší a vaše newslettery jsou součástí promyšlené strategie zapadající do celého marketingového mixu, vyhodnocujete je a snažíte se neustále vytvářet hypotézy a ty následně ověřovat v praxi? Pokud spadáte do druhé skupiny, děláte správně a dále nemusíte číst. Jestliže ale jen bezmyšlenkovitě posíláte newslettery, pak zpozorněte!

Právní aspekty výběru doménového jména

Víte, že se nemůžete zaregistrovat jakoukoliv www adresu? Existují právní omezení a žalob stále přibývá. Přečtěte si náš návod, jak postupovat, abyste se vyhnuli soudnímu sporu o vaši registrovanou doménu. Poučte se z konkrétních soudních sporů z ČR i zahraničí.

 

Proč mít firemní webové stránky

V dnešní době internetu se považuje za samozřejmé, že každá firma bude mít své webové stránky na internetu a pokud je to možné, vytvoří si svůj vlastní internetový obchod. Jaké jsou hlavní výhody dobré internetové prezentace?

Propagujte své firemní webové stránky prostřednictvím online soutěže

Účinným nástrojem pro přilákání nových návštěvníků na vaše webové stránky je podpora prodeje formou online soutěží. Dobře navržená soutěž se zajímavou cenou může zvýšit celkovou návštěvnost webu až 10x, obvykle však alespoň 2x – 4x. Přestože většinou nepřinese okamžité navýšení prodejů, zvýrazní vaši značku a dá o vás vědět velké mase uživatelů. Podívejme se, jak soutěž na webu správně propagovat.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.