V posledních měsících si stále více firem a podnikatelů u nás uvědomuje důležitost a výhody firemní identity. Snaží se upoutat logem, barvami, stylem písma, jednotným vzhledem firemních tiskovin a webu. Vědí, že firemní identita komunikuje se zákazníky stále, i mimo pracovní dobu, je neúnavným obchodním zástupcem, který nezná odpočinek.

Jak s budováním firemní identity začít

Prvním krokem při budování firemní identity je definování současného stavu, pozice na trhu, vizí a cílů. Podle toho se pak vytváří marketingová strategie a design firemní prezentace. Jednotný vzhled propagačních materiálů, firemních tiskovin a webu mnohem efektivněji zprostředkovává informace zákazníkům a potenciálním klientům. Díky jednotnému vzhledu (vizitky, polepy, barvy, loga, typ písma, slogany atd.) je firma snadno rozpoznatelná, mnohem důvěryhodnější a sebevědomá.

Aktivní komunikace se zákazníky

Firemní identita zahrnuje vnější prezentaci firmy na veřejnosti a druhou záležitostí je firemní kultura – chování zaměstnanců k sobě navzájem, chování k zákazníkům a na veřejnosti. Je to celkový obraz, který o sobě firma vytváří, přičemž by obě části měly být v souladu. Image firmy by měla směřovat k ideálnímu zákazníkovi, kterého si chce firma získat a on touží být hýčkán právě tou konkrétní firmou.

Výhody firemní identity

Vytvoření jednotné firemní identity přináší spoustu pozitivních změn. Firma je snadno rozpoznatelná na veřejnosti, a tím mnohem efektivněji komunikuje se zákazníky. Zvyšuje se návštěvnost firemních internetových stránek a prodejen. Se změnou designu firemních prostor se mění i veřejné mínění o službách, které firma poskytuje. Zákazníci mají pocit komfortu a lepší péče. Stejné pocity vytvářejí webové prezentace s moderními nástroji marketingové komunikace. Zákazníci se vracejí a noví přicházejí.

PR článek

Témata:
marketing  

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

Pomůžeme nastartovat vaše podnikání

Začněte podnikat jednoduše díky:


Nápady na podnikání

Chtěli byste podnikat, ale nevíte v čem? Vyberte si ze 150 rozpracovaných (nebo 100 volných) nápadů, které fungují.

399 Kč
 
 

podnikatelsky plan

Můj podnikatelský plán

Jste zvědaví, jak bude váš podnikatelský nápad fungovat finančně? Sestavte si v online aplikaci podnikatelský plán, který vám to poví.

605 Kč

Podnikání v kostce

Chcete vědět, co vás při podnikání čeká? Projděte si ucelený online kurz Podnikání v kostce a budete v obraze.

399 Kč
 
 

Praktické návody se vším všudy

E-book zdarma

Zaregistrujte svůj e-mail a objevte 30 chyb v prvním roce podnikání, které mohou stát vaše podnikání život, pokud se z nich nyní nepoučíte.

E-book dostanete e-mailem.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.