Budování značky na internetu - jak dostat vaše logo do povědomí zákazníků

Budování značky - logo
Každý podnikatel, který chce být v podnikání dlouhodobě úspěšný, by měl budovat svou značku. To zpravidla bývá velmi náročné jak z hlediska času, tak i nákladů. V následujícím článku vám nabídneme nástroj, jak upevnit vaši značku v myslích zákazníků.

Budování značky pro podnikatele

Pokud jste firma, která ví, proč je důležité mít vlastní kvalitní logo, potom si určitě kladete za cíl, aby vás klienti podle tohoto loga jednoznačně identifikovali a hlavně, aby si vaši značku dobře pamatovali. Jinými slovy pokud někde uvidí vaše logo, okamžitě si jej spojí s vámi a opačně.

Bohužel,  většina běžných služeb a portálů (přesněji katalogů) nabízí přidání loga za peníze. Také bývá často problematické udržovat správnou verzi loga na všech místech.

 

Možnosti budování značky na internetu

Nabízí se však několik možností, které fungují na principu otevřených projektů a přitom nabízí zajímavé využití – jedním z nich je i www.logobox.cz. Služba logobox.cz se k tomuto staví zcela jiným způsobem:

  • Nahrání loga stejně do systému jako jeho zobrazování je bez poplatků
  • Vámi přidané logo se bude po kontrole a schválení zobrazovat na portálu logobox.cz.
  • Stejný náhled loga se bude automaticky zobrazovat v několika dalších systémech jako například Money S3/S4, Abra, Flexi Bee, Creditcheck, Bluejet, Fakturace, Starfish a další (počet se navíc stále rozšiřuje).

Postup pro registraci vašeho loga

Co je tedy nutné udělat pro to, abyste svou značku zviditelnili u všech, kteří využívají jakýkoli uvedený software nebo portál?

  • Vyplňte údaje o sobě a firmě.

Tyto údaje procházejí kontrolou, pozor tedy aby byl název firmy zapsán podle obchodního rejstříku a na případné další chyby. Pokud by danému IČ neodpovídal název, nebo byla chyba ve webové adrese ve vazbě na přidaný náhled loga, potom přidání loga nebude schváleno.

  • Připojte logo (formáty ai,cdr) případně jenom jeho náhled (formáty png, gif, jpg).

Pokud chcete zobrazovat pouze náhled loga, který  postačuje  pro zobrazení v napojených systémech, nahrajte nejlépe obrázek gif v rozměru 200 x 200pixelů. Ostatní rozměry se vygenerují automaticky.

Je vědecky prokázáno, že lidé si mnohem více pamatují barvy a tvary než prosté názvy – jeden obrázek tak může mít pro vaši firmu hodnotu tisíce slov.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.