Nejčastější chyby při určování cílové skupiny

Chcete být úspěšní v prodeji svých výrobků nebo služeb? Kdo by nechtěl. A nabízíte správné věci správným lidem? Chybně určená nebo vůbec neurčená cílová skupina znamená velký risk v tom, že nevíte, pro koho přesně bude vaše zboží atraktivní nebo jestli vůbec pro někoho. Abyste nemuseli řešit tento katastrofický scénář, čtěte dále.

Jak správně určit cílovou skupinu

Možná si říkáte, že vás nějaká marketingová poučka o cílové skupině nemusí vůbec zajímat. Nemusí. Ale měla by, pokud chcete podnikáním vydělávat, ne prodělávat.

Cílová skupina představuje vašeho vysněného zákazníka. Abyste ho přilákali právě do vašeho obchodu, musíte alespoň vědět, kdo to je, co ho zajímá, proč, kdy a jak nakupuje a kolik peněz může utratit.

Až budete mít jeho portrét, mějte ho na paměti, až budete tvořit vaši prodejní strategii, ideálně hned u zrodu vašeho produktu nebo služby. Že to není tak snadné, jak se řekne? Máte pravdu, chyb při určování cílové skupiny se dá udělat jako máku.

Vy ale nemusíte dělat stejné chyby jako mnozí před vámi. Buďte výjimeční = úspěšní ve vašem podnikání!

Dáváme vám k dispozici návod, jak správně určit cílovou skupinu zákazníků.

Nejdříve si upřímně odpovězte si na těchto devět otázek

  • Snažíte se svým zbožím zajmout všechny?
  • Nejste si jisti, kdo je váš zákazník?
  • Máte informace o zákaznících, ale „nemáte čas“ abyste je využili?
  • Nemáte databázi klientů?
  • Vychvalujte svůj produkt pomocí slov „super“, „nejlepší“ nebo „skvělý“?
  • Nedáváte si žádné cíle, co se týče prodejů, respektive zisků?
  • Se zákazníkem komunikujete podle nálady?
  • Nedáváte žádné peníze do reklamy?
  • Posíláte často emaily s akčními nabídkami?

Pokud jste odpověděli na některou nebo více otázek „ano“, váš podnik se řítí do záhuby. Bez nadsázky.

Vážně nabízíte správné zboží těm správným lidem?

Znáte vůbec svého zákazníka a komunikujete s ním tak, jak on chce a potřebuje, aby se rozhodl k nákupu právě u vás?

Neznalost nejen že neomlouvá, ale má velký dopad na vaše zisky.

Jak správně určit cílovou skupinu?

Chyby v určování cílové skupiny

Podívejte se na video 10+1 prohřešků při určování cílové skupiny, díky kterému se vyhnete chybám, oslovíte správnou cílovou skupinu a nic už nebude zbytečně brzdit vaše výdělky.

K videu dostanete zdarma e-book, který blíže vysvětluje jednotlivé chyby při určování cílové skupiny, které jsou rozebírány ve videu, a popisuje další 3 chyby, které byste neměli udělat.

Ukázka z videa 10+1 prohřešků v určování cílové skupiny

Váš návod na správné určení cílové skupiny je zde

Video 10+1 prohřešků v určování cílové skupiny + ebook

    Koupit přístup za 200 Kč ZDARMA v klubu Můj iPodnikatel

 

logolink opvk

Tento materiál vznikl za podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.