
Videa s e-booky
5 videí ukáže, jak při podnikání nechybovat. Přestaňte dělat chyby, kvůli kterým proděláváte!
Uvažujete o novém logu pro vaši firmu? Pak přemýšlejte hlavně o tom, s jakou barvou byste měli spojit váš podnik. Správně vybraná barevnost loga vám může pomoci k lepší prezentaci a komunikaci se zákazníky. Pokud si lidé barvy, které zvolíte, nespojují s oborem vašeho podnikání, mohou vaši firmu vnímat jako méně důvěryhodnou. Jakou barvu tedy vybrat?
K cestovním kancelářím jsou jednoznačně přiřazovány barvy asociující letní pohodu, slunce, moře, modrou oblohu. Tedy nejčastěji barvy:
S právními kancelářemi jsou spojovány barvy, které představují serióznost, důstojnost, konzervativnost a jistotu, tedy vlastnosti, které lidé od tohoto druhu činnosti očekávají. Konkrétně jde o tyto barvy:
Kosmetické služby jsou spojovány s pastelovými barvami a barvami přírodními (ve spojení s přírodní kosmetikou). Barvy použité v této souvislosti musí působit svěže, odpočinkově, odlehčeně. Dají se využít například tyto barvy:
Barvy spojené se školou by měly vyjadřovat kvalifikovanost, serióznost, vzbuzovat důvěru, ale zároveň dávat příslib rozvoje. Může jít o tyto barvy:
Barvy asociované se stavební firmou jsou většinou spojovány s barvami jednotlivých druhů stavebního materiálu. Jde o barvy:
Je zřejmé, že barvy hrají v marketingové komunikaci a tedy i při tvorbě vašeho loga významnou roli. Je přitom třeba vycházet ze znalosti obecného působení barev i vaši cílové skupiny. Kvalitní logo patří mezi nejdůležitější předpoklady pro úspěch firmy nebo produktu.
Autor článku: Ing. Vladimír Kuchař, poradce pro marketing a rozvoj firem, autor bestselleru Medonosný marketing – MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ
Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.
Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.
Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.
Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.
Jsme vám všude nablízku.
Diskuze k článku
Přidat komentář