Jak na firemní propagační materiály

Jistě už víte, že propagace je nepostradatelnou součástí vašeho podnikání, ale tušíte, jak zvládnout své propagační materiály vlastními silami na profesionální úrovni? Prostřednictvím našich tipů se ujistíte, zda vaše tištěné propagační materiály reprezentují vaši firmu tak, jak mají.

Text by měl mít výrazný titulek

Titulek reklamního sdělení musí upoutat pozornost. Je osvědčené používat titulky, které kladou  zajímavou otázku, například "Kde prožít příjemný večer?" Pokud reklamní sdělení již v titulku slibuje nějakou výhodu nebo bonus, přečte si jej čtyřikrát více lidí.

Neměl by chybět motivující závěr

Na závěr sdělení, pokud je to možné a vhodné vzhledem k charakteru zboží či služby, může stát informace o časově limitované nabídce, která se již nebude opakovat (například „Poslední měsíc v prodeji za zvýhodněnou cenu“, nebo "Pouze do vyprodání zásob").

Na první pohled by mělo být jasné, co propagační materiál nabízí, tedy o jaký produkt jde

Aby bylo hned na první pohled jasné, co váš propagační materiál nabízí, použijte grafiku, obrázek, popř. text, který je pro váš produkt typický. Pokud nabízíte produkt, použijte jeho fotku. Pokud nabízíte službu, můžete si také pomoci výstižným obrázkem nebo grafikou.

Text by měl být maximálně přehledný a výrazně členěný

Nejčastější problém bývá nepřehlednost propagačního materiálu. Přehlednost je důležitá pro rychlé zorientování. Proto se často využívá dobře čitelného písma různých velikostí, výrazného zarovnání a vhodně ponechaných prázdných ploch. Shlukujte k sobě informace, které mají stejný informační význam. To pomůže k čitelnosti a lepšímu porozumění v co nejkratším čase. Používejte nadpisy několika úrovní, pomůže to čtenáři v orientaci.

 

Důležité jsou kontaktní údaje

Někdy se zapomene na důležité kontaktní údaje. Pokud zaujmete potenciálního zákazníka, ale on nemá šanci zjistit, kde vás najde, popř. si zjistit podrobnější informace, ztrácí váš propagační materiál smysl. Proto na kontakt a další relevantní informace o vaší firmě nezapomínejte. Pokud máte internetové stránky, je nejlepší uvést je. Ale také je důležité pro potenciální zákazníky bez přístupu na internet, uvést název firmy a sídlo její prodejny. Pro případný dotaz se hodí e-mail či telefonní číslo. Můžete přidat také otevírací dobu, pokud je to relevantní. Nenechte své potenciální zákazníky hádat a hledat, jak se s vámi mají spojit!

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.