Jak na firemní propagační materiály

Jistě už víte, že propagace je nepostradatelnou součástí vašeho podnikání, ale tušíte, jak zvládnout své propagační materiály vlastními silami na profesionální úrovni? Prostřednictvím našich tipů se ujistíte, zda vaše tištěné propagační materiály reprezentují vaši firmu tak, jak mají.

Firemní propagační materiály

Každá firma potřebuje propagační materiály, které představují veřejnosti její produkty či služby.

Jedná se především o

  • katalogy,
  • letáky,
  • plakáty,
  • brožury,
  • štítky produktů,
  • hlavičkový papír,
  • vizitky,
  • polepy aut,
  • výroční zprávy,
  • technické dokumenty aj.

 

Buďte připraveni

Fakta, která je dobré při tvorbě propagačních materiálů znát

  • čtenář se na většinu tištěných propagačních materiálů dívá půl druhé vteřiny (není tedy moc času na vysvětlování),
  • reklamní sdělení spojené s určitou událostí si zapamatuje o 20 % více lidí,
  • delší reklamní sdělení je úspěšnější pouze tehdy, pokud má skutečně co sdělit,
  • lidé důvěřují více živé fotografii než kreslenému obrázku,
  • oko čtenáře putuje od ilustrace k titulku a pak k textu (je vhodné řešit reklamní sdělení v tomto pořadí),
  • text reklamního sdělení vysazený velkými písmeny (kapitálkami) odrazuje od čtení.

Tipy pro tvorbu propagačních materiálů

Chcete-li, aby se vám náklady vynaložené za vznik propagačních materiálů vrátily a vaše letáčky, vizitky či dopisy neskončily bez povšimnutí v nejbližším odpadkovém koši, věnujte jejich tvorbě velkou pozornost a dodržujte následující zásady.

Prostudujte materiály konkurence

Měli byste si udělat průzkum, jaké materiály má vaše konkurence. Sledujte jejich pozitiva. Můžete se nechat inspirovat propagačními materiály i firem z jiných oblastí, třeba tam naleznete nějaký dobrý nápad, který budete moci využít i pro vaše účely.

Vytvořte atraktivní obsah pro vaše reklamní materiály

Následující informace by měly být řádně zvýrazněny a neměly by na žádném propagačním materiálu chybět:

  • název produktu,
  • výhody pro spotřebitele,
  • jeho vlastnosti (v krátkosti),
  • údaje o tom, kde lze produkt koupit.

logolink opvk

Tento materiál vznikl za podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.