Podnikatelský záměr

Stáhněte si e-book s praktickým návodem na podnikatelský plán

... ze série Podnikatelské minimum

Podnikatelský záměr ke stažení
Píšete podnikatelský plán a trápíte se s každým odstavcem, protože nevíte, o čem přesně máte psát? Stáhněte si e-book s praktickým návodem na podnikatelský plán, se kterým vám to půjde jako „po másle”.
 
 

Konzultace podnikatelského záměru ZDARMA

Konzultace podnikatelského plánu zdarma
Vypracovali jste podnikatelský plán pro svůj záměr? Nechejte si jej zdarma zkonzultovat. Zkušený poradce vám dá zpětnou vazbu na váš podnikatelský plán a pomůže v něm odhalit silná i slabá místa. Se zkonzultovaným podnikatelským plánem se vám pak bude začínat podnikat mnohem snáze a bez jinak oprávněných obav z neúspěchu.
 
 

Proč je důležité před zahájením podnikání sepsat podnikatelský záměr

... ze série Podnikatelské minimum

Proč psát podnikatelský záměr
Podnikatelský záměr (podnikatelský plán) je často vnímán jako zbytečný kus popsaného papíru, jehož příprava není pro budoucího podnikatele důležitá a pouze zdržuje od samotného zahájení podnikání. Pokud k tomu vezmeme v úvahu spíše praktické zaměření těch, kteří do podnikání vstupují, je nasnadě ukázat, že podnikatelský záměr má pro podnikání skutečný význam.
 
 

Základy o podnikatelském záměru

... ze série Podnikatelské minimum

Podnikatelský záměr
Každé podnikání by mělo začít sestavením jeho plánu – podnikatelského záměru. Víte, co si máte pod tímto pojmem představit, jak by měl takový podnikatelský záměr vypadat či jaké jsou kroky k sestavení efektivního podnikatelského záměru pro začínající podnikatele? Ne? Nechejte se vést našimi radami a staňte se úspěšným podnikatelem.
 
 

Finanční plán podnikání jako součást podnikatelského záměru

... ze série Podnikatelské minimum

Finanční plán podnikání
Tvorba podnikatelského záměru je nezbytnou fází přípravy na podnikání, odhalí totiž potenciál vašeho podnikatelského nápadu. Jednou ze stěžejních částí podnikatelského záměru je pak podnikatelská rozvaha, nebo-li finanční plán podnikání. Bez něj byste se do podnikání raději pouštět neměli, protože váš úspěch není zdaleka zaručen.
 
 

Finanční část podnikatelského záměru – plán toku hotovosti

... ze série Podnikatelské minimum

Plán toku hotovosti
Tok hotovosti neboli cash flow je pojem, který se v podnikání zmiňuje velmi často. Pro malé a střední podnikatele bývá zajištění cash flow důležitější než ziskovost a jeho úroveň bývá ukazatelem úspěšnosti podniku zejména v jeho počátcích.
 
 

Finanční část podnikatelského záměru – plán zisků a ztrát

... ze série Podnikatelské minimum

Plán zisků a ztrát
Součástí finanční části podnikatelského záměru může být také plánovaný výkaz zisků a ztrát, neboli plánovaná výsledovka. Zjednodušeně řečeno se jedná o tabulku, ve které od plánovaných výnosů odečtete plánované výdaje. Pokud bude výsledek kladný, mělo by vaše podnikání dosahovat zisku.
 
 

Obsah (vzor) podnikatelského záměru

... ze série Podnikatelské minimum

Vzor podnikatelského záměru
Podnikatelský záměr může být poměrně složitý dokument. Jeho struktura je do značné míry podřízena účelu, pro který je sestavován. V následujícím článku vás provedeme po všech kapitolách, které by podnikatelský záměr měl obsahovat s ohledem na hlavní důvod, pro který jej zamýšlíte sepsat.
 
 

Podnikatelský plán by měl vidět do budoucna aneb Co zvažovat již na začátku v souvislosti s budoucím rozvojem podnikání

Změny v souvislosti s rozvojem podnikání
Podnikatelský plán, přestože je nejčastěji vytvářen pro první rok či dva podnikání, měl by zohledňovat i to, jak se změní situace v podniku v souvislosti s rozvojem podnikání. Podnikatel bude kvůli růstu podniku dříve nebo později postaven před nutnost změny, a to především v oblasti personální, účetní a vzhledem k právní formě podnikání. Nejlepší je se na to připravit již v prvotním podnikatelském plánu.
 
 
  •  Začátek
  •   Předchozí
  •  1 
  •  2 
  •   Další 
  • Konec
 
Banner
Novinky z klubu

Aktuálně z klubu Můj iPodnikatel:

2. 4. Nyní pokládejte své dotazy novému erudovanému poradci iPorady Zdeňku Broklovi, který má více než 28-letou praxi v oblasti obchodu, marketingu a řízení firem.

Dotazy pište zde

Návody pro vás

E-book 30 chyb v prvním roce podnikání

Váš košík je prázdný
Odběr novinek