Určující článek internetového marketingu? Ani vy, ani uživatelé. Vyhledávače a SEO!

Chyběly vaší firmě doposud funkční webové stránky a konečně jste se rozhodli tento nedostatek napravit? Dobře pro vás! Nezapomeňte ale, že výroba webu, který vám má přinášet zákazníky, není úplně jednoduchá. Bylo by krásné vytvořit si webové stránky, hodit nohy na stůl a sledovat příliv nových klientů. V praxi to tak ale bohužel nefunguje.


  SERIÁL REKLAMA NA INTERNETU  

Přečtěte si

Díl 1: ZÁKLADNÍ POJMY INTERNETOVÉHO MARKETINGU

Díl 2: KATALOGOVÉ ZÁPISY A E-MAILING

Díl 3: PPC REKLAMA

Díl 4: Optimalizace pro vyhledávače

Struktura funkčního webu je ve své podstatě daleko složitější, než by se v první chvíli dalo předpokládat. Za textem a grafikou, kterou návštěvníci vidí, totiž pracují mechanismy, které jsou pro účinnost webu daleko důležitější. Souhrnně je nazýváme SEO (Search Engine Optimization). SEO funguje především na systému takzvaných klíčových slov a frází, na základě jejichž vyhledávání se mohou uživatelé dostat až k vám.

Klíč ke zvýšení relevance? Vhodně použitá klíčová slova a fráze

Nejjednodušší by se samozřejmě zdálo zaplnit váš web seznamem klíčových frází a očekávat vlny desítek nových klientů. O relevantnosti a počtu zobrazení vašich webových stránek ale bohužel v první řadě nerozhodujete vy, ani vaši klienti, nýbrž internetové vyhledávače. A ty jsou mnohem chytřejší, než by se bývalo zdálo. Pouhé výpisy klíčových frází vás zkrátka nikam nedostanou.

Obsah vašich stránek musí být vyhodnocen jako relevantní a pokud vyhledávač zaznamená faktory, které jeho relevanci snižují, máte smůlu. Je proto třeba striktně dodržovat pravidla, která jsou nastavena.

Bez SEO se nehnete

Pokud vyhledávač vyhodnotí váš web jako nerelevantní, těžko se zobrazí potenciálním klientům a vaše úsilí bylo víceméně k ničemu. Aby k tomuto nedošlo, je nutné věnovat SEO velkou pozornost. Jedině web, který respektuje všechna pravidla SEO, má šanci uspět na konkurenčním poli internetové reklamy. A právě uspět je obvykle cílem každého, kdo se rozhodne svou firmu protlačit na internetu, nebo ne?

 

Podívejte se na video 10+1 nejčastějších chyb v SEO a poučte se z nich

Pro laika je základní především správná analýza klíčových slov a frází. Tou obvykle začíná celý proces SEO. Šikovný nástroj k takové analýze je Google AdWords Keyword Planner. Tato aplikace vám přehledně ukáže, která klíčová slova a fráze ve vašem oboru jsou nejvíce vyhledávána, jaká je jejich konkurenčnost nebo jaké jsou odhady pro jejich potenciální návštěvnost.

Vybraná klíčová slova je pak potřeba šikovně zapracovat do vašich webových stránek. I v případě SEO se ale nesmí nic přehánět. Výpis klíčových slov nebo jejich příliš časté použití může zapůsobit kontraproduktivně a vést k penalizaci vašeho webu.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.