Coworking hýbe světem. Pronajměte si sdílenou kancelář a zachovejte si svou nezávislost!

Pracujete na volné noze, ale chybí vám při práci kontakt s lidmi a inspirativní pracovní prostředí? Nechcete přijít o svou nezávislost, ale potřebujete profesionální a příjemné prostory na setkávání se s klienty? Pronajměte si na webu Kancelare.cz v naší unikátní sekci profesionální sdílenou nebo servisovanou kancelář!

8 důvodů, proč byste měli zkusit coworking

  1. Nemáte žádné starosti se zařizováním
  2. Na všem ušetříte
  3. Získáte nové známosti a parťáky
  4. Budete patřit do unikátní komunity
  5. Žádný dlouhodobý úvazek a kotva u nohy
  6. Uděláte toho víc a zatočíte s prokrastinací
  7. Vyberete si tarif na míru vašim potřebám
  8. Zvýšíte svou motivaci

Co je to coworking a jaké má výhody?

První coworkingové centrum bylo otevřeno v San Franciscu, v roce 2005. V České republice se tak stalo až v roce 2009, kdy COFICE v Praze otevřelo své první prostory sdílených kanceláří. Coworking je alternativou pro ty, kteří by chtěli pracovat po boku dalších tvůrčích lidí v příjemném prostředí. Vyměnit izolaci v bytě či kanceláři za jiné, kreativní prostředí plné lidí. Coworking využívají podnikatelé, právníci, obchodníci, advokáti, grafici, designéři, programátoři, kouči, trenéři, novináři i zástupci neziskových organizací.

Takzvané huby / co-working centra nabízejí k pronájmu (podnájmu) plně vybavené prostředí a jednací místnosti, které si „freelancer“ může pronajmout na den, týden, stejně tak jako na rok. Zjednodušeně řečeno, co-working je forma práce dvou a více nezávislých pracovníků, kteří pracují ve stejné kanceláři, nikoliv však pro stejnou firmu nebo na stejném projektu jako je tomu v běžných kancelářských prostorách. Na rozdíl od internetové kavárny je co-working založený na členství v komunitě podnikajících lidí, kteří mohou vzájemně spolupracovat, podílet se na vzdělávacích aktivitách a zároveň si mohou flexibilně vybrat pracovní prostředí, které podpoří jejich produktivitu a kreativitu. Průkopníci nového konceptu brzy objevili, že získali nejenom levnější a flexibilní prostory, ale i společenské vazby, zázemí a možnost neformálního setkávání.

Servisované kanceláře jsou také v kurzu

Hledáte pro svou firmu krátkodobý podnájem špičkově vybavených kanceláří s komplexními službami? Nechcete se zavázat k pronájmu na několik let, protože si nejste jisti, kam vaše kroky v blízké budoucnosti povedou? Kancelare.cz vám poskytnou přesně to, co hledáte. Servisované kanceláře podle vašich představ s vybavením a službami jako je například recepce, moderní rychlovýtahy, plně zařízená kuchyňka, klimatizace a topení s individuálním nastavením v každé kanceláři, podzemní parkoviště, uzamykatelné stojany na kola a sprchy pro cyklisty, myčka automobilů, nabíjecí stanice pro elektromobily a další vybavení a služby, které vám usnadní život.

5 důvodů, proč využít servisované kanceláře

  1. Časová flexibiita
  2. Počet míst podle vašich potřeb
  3. Ušetříte za vybavení, technické zázemí a to nejcennější – čas
  4. Platíte pouze za využité asistenční služby
  5. Máte k dispozici profesionální prostory pro jednání

Kancelare cz 2Servisované kanceláře využívají nejčastěji technologické nebo ICT start-upy nebo zahraniční firmy, které se teprve etablují na tuzemském trhu. Jako své první kanceláře je volí i řada obchodních, finančních či právnických společností, obvykle do deseti zaměstnanců. Vyhovují jim krátkodobé podnájemní smlouvy třeba jen na několik měsíců, než se rozhodnou přemístit do tradičního řešení nájmu na delší dobu. Preferují také možnost flexibilního řešení například při požadavku okamžité expanze o pár zaměstnanců v rámci centra.

Uživatelé těchto servisovaných kanceláří oceňují minimální vstupní investice (nemusí například pořizovat nábytek, investovat do stavebních úprav apod.), úspory na personálních nákladech (mohou využívat sdílené recepční a asistenční služby), náklady na provoz odpovídající reálné velikosti firmy a počtu pracovníků (mohou v relativně krátkém čase rozšiřovat či zmenšovat využívané prostory). Navíc i zde funguje networking mezi nájemci například v podobě poradenských, účetních nebo právních služeb.

Rozdíl v porovnání s coworkingovými centry či huby spočívá nejen v organizaci a nájemních podmínkách, ale také v typech uživatelů.

Ačkoliv stále převládá ze strany firem poptávka po tradičním uspořádání pracovního prostředí, do budoucna se i velké společnosti budou přizpůsobovat rozvíjejícím se požadavkům nastupující generace zaměstnanců a souvisejícího technologického boomu. Servisované kanceláře a co-working stojí v popředí těchto trendů – nabízejí flexibilitu, úsporu nákladů, spolupráci a příležitost nalákat talentované lidi.

Autor: Kancelare.cz, největší inzertní realitní server se zaměřením na inzerci komerčních nemovitostí v Česku.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.