Ztrácíte se i v základních pojmech internetového marketingu? Tady je pár nejdůležitějších prostředků

Máte pocit, že by váš byznys mohl lépe prosperovat, ale nevíte, jak na to? Cítíte, že vám chybí efektivní webová propagace? Dost možná máte pravdu. V současné době se bez kvalitní internetové reklamy zkrátka neobejdete.


  SERIÁL REKLAMA NA INTERNETU  

 

Díl 1: zÁKLADNÍ POJMY INTERNETOVÉHO MARKETINGU

Připadá vám reklama na internetu jako příliš abstraktní pojem? Opak je pravdou. Právě díky internetu můžete hravě zjistit, kolik vám vaše webové stránky, zápis v katalogu či jiné formy propagace vydělávají. Získáte pouze pevně daná fakta, která vám pomohou při volbě dalších strategií.

Zcela neznalému jde z pojmů spojených s internetovým marketingem hlava kolem. Katalogy, e-mailing, vyhledávače, webové stránky, placená a neplacená reklama… Čím začít, kudy pokračovat a na co cílit?

Trendem, který se v poslední době výrazně projevuje na poli internetu, je tendence vyhledávačů integrovat veškeré dostupné informace o vaší firmě a na základě této integrace vyhodnocovat vaši relevanci. Zjednodušeně řečeno, čím více je o vás slyšet, tím více relevantními se stáváte. Pokud tedy máte vlastní webové stránky, jste zapsáni v katalozích a fungujete na několika sociálních sítích, je šikovné, aby jednotlivé informace korespondovaly a objevovala se podobná klíčová slova či fráze. Vaše šance „být zobrazeni“ se pak násobně zvyšují.

1 Nejjednodušší způsob internetové existence? Zápis v oborových katalozích

První a snad nejjednodušší formou je registrace do internetových katalogů firem. Nebude vás to stát žádné velké úsilí, a pokud si vyberete jeden z ověřených katalogů s vysokou návštěvností, můžete jedině získat. Vyšší pravděpodobnosti růstu počtu nových zákazníků můžete docílit registrací do více katalogů najednou. Dát o sobě vědět na více frontách se vždy vyplácí. A ve vodách internetu toto pravidlo platí trojnásob. Nezapomeňte ale, že zapisovat se do katalogu s nízkou návštěvností vám příliš nepomůže. Volte proto jen ty nejkvalitnější.

2 Webové stránky: Přístav všech informací o vaší firmě

Prostředkem, jehož prostřednictvím dáte světu vědět co nejvíce informací o své firmě, jejím charakteru a know-how, jsou samozřejmě webové stránky. I zde ale platí pravidlo „špatný web vede ke špatným výsledkům“. Pokud si proto sami nejste jistí ve vývojářských kramflecích, nepodceňujte jeho výrobu a nechte si pomoci od zkušených vývojářů.

3 Účinná reklama zdarma: Sociální sítě

Chcete o sobě dát vědět zdarma? Vyzkoušejte to prostřednictvím sociálních sítí. Kdo dnes nemá profil na Twitteru nebo Facebooku, jakoby ani neexistoval. Samotné vytvoření profilu na sociálních sítích vás sice nespasí, rozhodně vám ale dobře poslouží. Kromě registrace vaší firmy se na sociálních sítích může zobrazovat i klasická bannerová reklama jako odkaz na vaše stránky. Záleží především na vašich finančních možnostech a představách.

 

4 PPC a SEO – výkonné nástroje vaší internetové propagace

Jedněmi z nejvýkonnějších marketingových nástrojů jsou PPC reklamy a SEO. SEO zahrnuje obecné principy vytváření webového obsahu a řadíme jej proto mezi neplacené formy internetového marketingu. PPC (neboli pay-per-click) reklama už je hmatatelnou reklamou. Řadí se sice mezi formy placené, zato velmi účinné. Platíte pouze za každý reálný proklik, který dostane uživatele na váš web.

5 Emailing – přímý prostředek komunikace s vašimi klienty

Napsat pravidelným či potenciálním zákazníkům e-mail s novinkami nebo informacemi o vaší aktuální nabídce bylo dříve tak jednoduché. Pak ale přišly antispamové schránky a komunikace s klienty se stala mnohem obtížnější. I tak ale není dobré emailing podceňovat. Mnohé velké firmy staví většinu svého obratu právě na emailingu.

Agentura NajistoChcete být na internetu vidět? Chcete zvýšit počet návštěvníků a především platících zákazníků na vašem webu, ale nejste si tak docela jisti, jak s tím vším začít? Obraťte se na odborníky. Agentura Najisto vám pomůže vše nastavit a postará se o vaši úspěšnou propagaci na internetu.

Autor: Agentura Najisto

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.