Vlna emocí na sociálních sítích

Emotikony řeknou za tisíce slov. Obzvlášť takové, které vypadají jako slzy štěstí, ďáblík nebo #poop

Smajlíci a další emotikony se čím dál víc zapojují do marketingové komunikace firem, které je na sociálních sítích používají k tomu, aby vstupovali do konverzací se svými zákazníky a mluvili přitom jejich řečí.

Facebook nedávno umožnil nový způsob lajkování, který využívá právě emotikon. Můžete tak příspěvky olajkovat klasicky nebo si vybrat usměvavého smajlíka, srdíčko a udiveného nebo rozzlobeného smajlíka. Na možnost dát palec dolů patrně záměrně zapomněli, protože takovou odezvu asi reklamní inzerenti moc neocení.

 

Na emotikony sází spousta firem při komunikaci na sítích a smajlíci se šíří už i mimo svět sociálních sítí.

Emotikony použili nejpovedeněji ve svých kampaních například Taco Bell, Oreo, McDonnald´s, IKEA, Norweian air shuttle, Coca Cola, Pepsi nebo Domino´s Pizza.

Pokračování najdete v červnovém e-magu Starting Up

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.