Sociální sítě: Prostředek, jak navázat přímý vztah s klienty

Podnikáte v oboru, kde se neustále něco děje? Změna je příjemná věc. Jakožto podnikatel ale nesmíte zapomínat, že je o ní třeba také informovat své klienty. Dáte jim tak najevo, že s nimi počítáte. Pravděpodobnost, že by vaši klienti každý den pravidelně navštěvovali vaše webové stránky, je ale poněkud mizivá. Jak tedy řešit slevové akce, novinky nebo třeba změny na jídelním lístku?


  SERIÁL REKLAMA NA INTERNETU  

Přečtěte si

Díl 1: ZÁKLADNÍ POJMY INTERNETOVÉHO MARKETINGU

Díl 2: KATALOGOVÉ ZÁPISY A E-MAILING

Díl 3: PPC REKLAMA

Díl 4: Optimalizace pro vyhledávače

Díl 5: Využití sociálních sítí pro podnikání

Pomoci vám může samozřejmě přímý emailing. Trendem, který ale v žádném případě není radno zanedbávat, a na který se nyní zaměříme, je vytváření profilů firem na sociálních sítích. Uživatelům se budou pravidelně zobrazovat informace o vaší firmě. A vy můžete klidně spát, protože na vás potenciální zákazníci jen tak nezapomenou.

Reklama na sociálních sítích

Reklamy na sociálních sítích jsou výhodné především pro ty, kteří mají neustále co sdělovat. Mohou to být novinky v nabídce, slevové akce nebo třeba pravidelně obměňovaná týdenní menu. Pokud vytvoříte profil například své stavební firmě nebo řemeslnické dílně, mohou sociální sítě pomoci i vám.

Dejte si ale pozor. V případě, že se na vaší stránce uživatelům dlouho nezobrazí žádná vaše aktivita, mohou snadno nabýt dojmu, že už možná nabízené služby dávno neposkytujete a vyhledají jinou firmu.

 

I reklama na sociálních sítích má svou placenou a neplacenou formu. Tou neplacenou je samotné vytvoření profilu vaší společnosti. Nestojívás to nic než pár minut, nápadů a případně fotografií a obrázků. Vaše příspěvky se pak budou pravidelně zobrazovat uživatelům, kteří váš profil takzvaně „sledují“.

Facebook, Twitter, Linkedin

Na české internetové scéně vedou zejména dvě sociální sítě – Facebook a Twitter. Dále jim sekunduje ještě Google+.

Ani na jedné z těchto stánek není těžké vytvořit si profil. Pro začátek stačí zadat své jméno, e-mailovou adresu a vymyslet si heslo. Facebook , Twitter i Google+ vás jako nováčka celým procesem provedou, nemusíte se tedy bát, že byste jej nezvládli. Náročnější část na vás teprve čeká.

Specifickou sítí je také Linkedin. Tato sociální síť sdružuje profesionály z různých oborů pod jednu střechu. Při registraci vyplníte svůj životopis s dosaženým vzděláním, pracovními místy a kariérou. Důležité je samozřejmě vytváření kontaktů, které vás spojí s dalšími profesionály z vašeho oboru.

Vytvořením profilu vaše práce v žádném případě nekončí. Ba naopak. Začíná „kolotoč“ sdílení příspěvků, fotografií a novinek. Pokud si ale nejste jisti, že vám vaše časové možnosti správu sociálních sítí umožní, pak je lepší se do ní vůbec nepouštět. Neaktivní profil vašemu byznysu může spíše uškodit, než přilepšit.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.