Proč mít firemní webové stránky

V dnešní době internetu se považuje za samozřejmé, že každá firma bude mít své webové stránky na internetu a pokud je to možné, vytvoří si svůj vlastní internetový obchod. Jaké jsou hlavní výhody dobré internetové prezentace?

Firemní webové stránky

Mnoho podnikatelů svou firmu prezentuje na internetu jen proto, že se to od nich čeká. Ale existují reálné důvody, proč je to výhodné.

Firemní web jako nástroj marketingové komunikace

Mnoho firem již zjistilo, že vytvoření a provozování kvalitní internetové prezentace, výrazně přispívá k jejich prosperitě a zvyšuje jejich zisk. Pokud provozujete kvalitní a aktualizované webové stránky, disponujete silným komunikačním nástrojem s jehož pomocí získáte od zákazníků velmi důležité informace potřebné pro další rozvoj firmy. S pomocí firemního webu přesně zjistíte co potřebují vaši stávající i potenciální zákazníci.

 

Přínosy webových stránek pro firmu

1 Získáte novou pobočku firmy

Uvedením firemních webových stránek do provozu, překročíte hranice svého města, regionu, kraje i státu a s minimálními náklady oslovíte nové zákazníky, na které byste běžnými způsoby komunikace a propagace dosáhli jen s vynaložením mnohonásobně vyšších výdajů.

Vaší internetovou prezentací získáte velmi výkonnou pobočku firmy. Bude s minimálními náklady fungovat 24 hodin denně a poskytovat návštěvníkům - potenciálním zákazníkům ucelené informace o vašem zboží, službách, výrobcích, ale i o vašich akcích, novinkách apod.

2 Získáte možnost rozšířit a konkretizovat nabídku firmy

Určitě máte velké množství nevyužitých obchodních kontaktů a nabídek, vaše kamenné prostory již kapacitou nestačí k vystavení a skladování zboží, které byste mohli prodávat. Vaše firma na internetu má však kapacitu neomezenou, za velmi výhodných podmínek můžete svým zákazníkům nabízet zboží, které třeba ještě ani nebylo vyrobeno.

3 Získáte kvalitního obchodního zástupce

Vaše internetová prezentace se bude vždy chovat jako ten nejoddanější obchodní zástupce, bez nároku na mzdu a další náhrady bude vytrvale informovat návštěvníky o zboží, výrobcích i službách. Za určitých okolností může být větším přínosem než řada obchodních zástupců, pokud je však máte a jste s nimi spokojeni, muže váš web tyto zástupce velmi významně doplňovat.

4 Oslovíte zákazníky a získáte okamžitou odezvu na firemní aktivity

Provozováním webových stránek získáte mnoho kontaktů na zákazníky, které byste jiným způsobem nezískali. Využitelnost těchto nových kontaktů je závislá na možnostech a schopnostech firmy. I když některé kontakty přímo neproměníte na uzavřené zakázky, vězte, že povědomí veřejnosti o existenci vaší firmy roste a s tím rostou i poptávky a vznikají uzavřené zakázky.

Pokud umožníte návštěvníkům webu nějakým způsobem se zaregistrovat, pak získáte výborný prostředek pro komunikaci se zákazníky a můžete začít plánovat systém zasílání akčních nabídek, informací o výprodeji, slevových akcí, apod.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.