Potřebujete pro svoje podnikání Facebook stránku? 10 prvních kroků

Pokud máte mezi svou cílovou skupinou mladé lidi, studenty či ženy v produktivním věku 25 – 35 let, pak určitě ano! Ukážeme vám v deseti krocích, jak na založení a správu Facebookového profilu.

Můžete se inspirovat příklady dobře vedených profilů

Fanoušci neustále přibývají a častokrát sdílejí statusy. Mám potvrzeno také propojení s objednávkami na e-shopu. Funguje to ke spokojenosti všech – lidé dostávají zajímavé informace a mohou se sami rozhodovat, jestli si koupí. Nikdo na ně netlačí věčným atakováním na slevy či akce.

Facebook profil velmi úspěšného e-shopu. Najdete tam také dost obchodních sdělení, ale primární je informování o nových modelech. Komunikace je docela přátelská a je vidět, že maminky jsou s batohy Topgal více než spokojené. Mám informaci, že komunikace na Facebooku je propojená s e-shopem velmi dobře.

Kavárna s hernou pro děti. Narozdíl od Topgalu, nejsou provozovatelky žádné IT specialistky, což je vidět na jejich webu. Ale počet fanoušků jim stále roste a v kavárně mají stále plno. Prostě do toho dávají srdce a je to vidět!

Skvělý profil. Statusy nejsou jen obchodní, je tam plno emocí, lidský a neformální přístup. Sami vidíte, že to není jen o masážích – je tam hodně statusů o Thajsku obecně.

Velmi profesionálně vedený profil, který vychází z kvalitního webu. Za vším stojí ale jen jedna žena, která jen své zkušenosti přetavila do svého povolání, což je ideální případ. Jen je škoda, že na svém webu nemá paní e-shop – při návštěvnosti cca 1000 lidí denně, by to stálo za to. Vidíte sami, co dokáže jedna žena. Má více fanoušků, než mnohé firmy, které podporují své Facebook profily i finančně (kupují si reklamu). Kvalitní obsah, chuť podělit se o své zkušenosti a neotravovat lidi věčným prodáváním je víc, než marketing velkých firem. To je šance i pro vás!

 

Logo: Facebook.com

Tento článek pro vás připravila: Eva Hrindová

Eva Hrindová

Eva Hrindová více jak 15 let radí převážně malým a středním firmám. Má zkušenosti s prodejem internetové, tiskové i televizní reklamy. V současné době spolupracuje s několika firmami jako jejich marketingový poradce, nakupuje pro ně inzerci a vede jim profily na facebooku. Intenzivně se věnuje copywritingu. 

www.hrindova.cz

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.