Plaťte jen za účinnou reklamu

Platit za reklamu, která není účinná? Proč, když vám teď ukážeme, co dělat, aby vám reklama vydělávala. PPC (pay per click) reklama je jedna z mála způsobů propagace, která vás nenutí platit za neúčinnou kampaň, během které se nikdo nepodívá na váš web. Za PPC reklamu totiž neplatíte paušálně. Platíte pouze za každý reálný proklik, který dostane na vaše stránky nového zákazníka.


  SERIÁL REKLAMA NA INTERNETU  

Přečtěte si

Díl 1: ZÁKLADNÍ POJMY INTERNETOVÉHO MARKETINGU

Díl 2: KATALOGOVÉ ZÁPISY A E-MAILING

Díl 3: PPC je účinná reklama

Bez kvalitního webu PPC nemá smysl

Samotná PPC reklama vás bohužel nespasí. Z logiky věci vyplývá, že je třeba disponovat vlastními internetovými stránkami, a pokud na nich uživatel nenajde kvalitní obsah, obvykle je zase zavře a vy jste zaplatili za nic. Pravdou také zůstává, že pokud nemátedostatek zkušeností na vlastní správu PPC kampaně, je třeba ji svěřit profesionálům.

Kromě ceny za každý proklik pak ale budete platit i za samotné vedení kampaně. PPC vám nicméně nabízí možnost získat skutečný přehled o návratnosti vaší investice do propagace a o počtu nových návštěvníků vašeho webu, a to jsou vcelku nezanedbatelná pozitiva.

Český internet opanovaly dva základní PPC systémy – jsou jimi Goole AdWords a Sklik od Seznamu. Jejich nabídka se liší a je dobré zjistit si, která nejvíce vyhovuje vašim potřebám. Hodláte-li pojistit svou propagaci metodou „pásek-kšandy“, jako ideální se nabízí kombinace PPC a SEO reklamy. Tato volba vám pomůže pokrýt všechna klíčová slova, na kterých vaši kampaň postavíte.

I PPC má svá úskalí

V souvislosti s klíčovými slovy ale přicházejí také úskalí PPC reklamy. Pokud podnikáte v oboru, který je sám o sobě velmi specifický a uživatel si při hledání vaší firmy není zcela jistý, co že to má vlastně do vyhledávače zadat, těžko pro vás může být PPC reklama tak účinná, jak by měla. Klíčová slova prostě hrají prim.

A navíc – byť platí, že PPC reklama je jednou z levnějších variant internetové propagace, ve vysoce konkurenčních oborech mohou být často ceny za proklik přemrštěné. Malé a střední firmy s nízkým rozpočtem pak mohou tímto faktem výrazně trpět. Co s tím?

 

Nejbezpečnější je obrátit se na odborníky, kteří se o vás a vaši PPC reklamu postarají,  a nebo vám poradí variantu, která je pro vás vhodnější. Najdete jich dost. Naštěstí není třeba obávat se internetových šarlatánů. Za internetovým marketingem stojí pevně daná čísla, která vám ukáží, jestli vaše kampaň funguje tak, jak má.

Nejlevnější způsob PPC reklamy? Pre-roll spoty!

Jistě jste v poslední době zaznamenali reklamy, které se spouští před videoklipy na serveru Youtube.cz. Běžného uživatele, který se těší na poslech oblíbeného interpreta, obvykle reklamní spoty příliš nepotěší. Myslet si o nich můžete, co chcete, faktem ale zůstává, že tyto takzvané „pre-roll“ reklamy, se kterými se roztrhl pytel, jsou jednou z nejlevnějších forem PPC reklamy, kterou si momentálně můžete pořídit. Neplatíte totiž za každé přehrání spotu, ale opět pouze za uživatele, který se z klipu proklikne až na váš web.

Agentura Najisto

Chcete-li i vy získat nové návštěvníky, kteří u vás skutečně nakoupí? Doporučujeme obrátit se na Agenturu Najisto, která vám pomůže PPC kampaně úspěšně nastavit. Předejdete tak mnoha začátečnickým problémům, kterých se dopouští mnoho firem, jež zkoušejí kampaně nastavit na vlastní pěst.

Autor: Agentura Najisto

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.