Můj první milion – případová studie e-shopu Ovečkárna.cz

Nedávno nás velice potěšila recenze jednoho našeho klienta, pana Bernátka. Stálo v ní mimo jiné to, že s oXyShopem za rok vydělal svůj první milion. A tak jsem se rozhodl napsat článek – jako inspiraci pro všechny e-shopery, a také poděkování panu Bernátkovi.

V den D, tedy spuštění e-shopu jsme se dle plánu zachovali:

1. nasadit analytiku, resp. Google Analytics

Bez něj není možné sledovat rentabilitu investic, ať už do různých kampaní, nebo do e-shopu samotného.

2. zbožové porovnávače

Možná byste se divili, kolik e-shopů v jejich využívání otálí, přitom to jsou jedny z nejvýznamnějších zdrojů objednávek a hlavně je to propagační kanál, který zavedete prakticky hned.

3. dvě základní PPC kampaně:

  • produktová kampaň (kampaň Adwords provázaná s Google nákupy)
  • kampaň remarketingová (reklamy „pronásledující“ vaše návštěvníky), protože jsou za prvé v 99 % případů vždy rentabilní a za druhé jejich vytvoření a správa nesežerou tolik času, resp. peněz.

Pracujeme na pravidelném linkbuildingu (budování zpětných odkazů), reportingu vývoje a dosaženého výkonu (tržeb, návštěv, konverzního poměru) ve srovnání s předchozím obdobím, případně rokem a také každý měsíc uděláme zase několik dalších kroků k vyšším cílům. Rozšiřujeme PPC kampaně, zavádíme propagaci na soc. sítích, rozesíláme newslettery a samozřejmě upravujeme e-shop i po graficko/funkční stránce.

 

Panu Bernátkovi jednoduše pomáháme s tím, co by jinak musel dělat sám a v čem by se asi hned těžko orientoval. Řada e-shoperů prostě neví čím začít, co dělat dřív, na co se soustředit a jak se zkrátka vyznat v online prostředí.

Hlavní sezóna e-shopu nastává po letních prázdninách. Co si od ní slibujeme? E-shopu Ovečkárna.cz pomůžeme vydělat další milion (a určitě ne jeden).

 

 oveckarna

Návštěvnost eshopu po přechodu k oXyShopu podle Google Analytics

 

„Přešel jsem z Prestashopu (průměrná tržba cca 200 tis. za rok) na oXyShop, kde se má tržba zvýšila po půl roce na 1,4 milionu a díky dobrému přístupu projektového manažera pana Osvalda, Waldera a celého jeho týmu jsem za rok vydělal svůj první milión čistého. Pokud se někdo bude rozhodovat pro toto řešení, můžu s čistým svědomím vřele doporučit.“

Martin Bernátek, majitel eshopu Ovečkárna.cz

Proč je ovečkárna.cz tak úspěšným projektem?

  • Cílevědomý klient s maximální znalostí a důvěrou ve svůj produkt
  • Úzce zaměřený a specializovaný e-shop s jasnou cílovou skupinou
  • 99 % zboží skladem
  • Mohli jsme těžit z analýz historických dat
  • E-shop nestojí, ale neustále se rozvíjí

o autorovi

walderMarek Walder

Marek Walder z oXyShop má bohatou praxi s on-line marketingem a e-shopy zná ze všech stran.
Od wireframů a kódování až po SEO a hloubkové analýzy. Díky tomu dobře ví, jak e-shopu pomoci po všech stránkách tak, aby vydělával. 

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.