Máte modrou hlavu? Naučte se kampaně na Facebooku!

Facebook je nejrozšířenější sociální sítí na světě. Se svými 1,65 miliardami uživatelů a jejich patnáctiprocentním meziročním nárůstem je příliš velký na to, abyste jej nadále ignorovali. Pokud jste ještě neuposlechli rady marketérů a úspěšných firem a svou facebookovou stránku ještě nemáte, zavřete tento článek a běžte to napravit. Založte si stránku, přispívejte zajímavý obsah, komunikujte a začněte si budovat pevnou základnu fanoušků, která vás bude milovat. A pak se sem vraťte. Jestli tohle všechno ale máte za sebou a chcete se dozvědět, jak vytvořit kampaň na Facebooku, čtěte směle dál.

Co se v článku dozvíte?

Článek ve skutečnosti nebude jeden, ale dva. První část vám řekne:

• Jak si založíte vlastní Business Manager, převedete do něj už existující stránku, a jak vytvoříte reklamní účet.
• Jakými typy kampaní můžete svou firmu propagovat a kde si kampaň vytvoříte.

Ani v druhé části nepřijdete zkrátka. Právě tam se dostaneme k tomu nejlepšímu:

• Jak zacílíte právě na tu vaší cílovou skupinu.
• Na co byste si měli dávat pozor.

Business Manager: co to je a proč to potřebuji?

Business Manager je nástroj, který pochází přímo z dílny Facebooku, a díky kterému máte přehled o všech svých stránkách, reklamních účtech, lidech, kteří k nim mají přístup, a tak dále. Založit si jej nedá žádnou námahu, Facebook vás provede všemi potřebnými kroky sám. Stačí jen navštívit business.facebook.com

 

Poté, co si vytvoříte Business Manager, musíte do něj převést vaši Facebook stránku. V levém ovládacím panelu najdete položku „Zaregistrovat položky“ a stránku přidáte. Pozor, musíte mít úroveň správce stránky. Pokud je více správců, bude potřeba i jejich schválení.

Teď už jen zbývá přidat reklamní účet a platební metodu, pomocí které budete útratu z účtu platit. Máte dvě možnosti: PayPal nebo platební kartu. Facebook upřednostňuje druhou možnost, takže pokud můžete, zadejte kartu. Účet vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko v Business Manageru vpravo nahoře.

Pokračování najdete v zářijovém e-magu Starting Up

o autorovi IMG 7896
Nicole Petroušková

Nicole začínala v Better Marketingu jako Junior PPC specialista na kampaně ve vyhledávání. Později přesedlala na správu kampaní v sociálních sítích. Nyní se kromě toho podílí i na tvorbě obsahových strategií, copywritingu a stará se klientům o sociální sítě.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.