Jak zvýšit účinnost direct marketingové kampaně (e-mailových nabídek)

Rozesíláte svým partnerům či zákazníkům v rámci vaší direct mailové kampaně e-mailové nabídky? A víte s určitostí, jestli jsou vaše snahy oslovit zákazníka účinné a efektivní? Prozradíme vám, jak to zjistíte.

Získávání adres pro e-mailovou kampaň

Zašlete speciální nabídky

Zkuste nabídnout slevu, doručení zásilky zdarma nebo motivační odbornou studii. Velmi oblíbené a užívané jsou slevové kupony.

Proveďte průzkum mezi odběrateli

Zkuste zjistit, proč příjemci vašich e-mailů ztratili zájem. To vás může posunout dál.

Aktualizujte profil

Pomocí různých pobídek přijměte uživatele na jejich profily, kde budou moci aktualizovat a měnit své preference a osobní data.

Pochopte demografické ukazatele

Většina vašich uživatelů se registrují za podobným účelem a mají podobný věk, pohlaví, národnost atd. Hledejte různé způsoby, jak lépe přizpůsobit vaše nabídky demografickým profilům uživatelů.

Zkuste rozesílku v různé dny i v jiném čase

Různí lidé reagují na zprávy lépe v jinou denní nebo týdenní dobu. Proto vyzkoušejte odeslání e-mailů v různý den i v rozdílných časech a sledujte odezvu.

Změňte frekvenci rozesílek

Může se stát, že přílišnou frekvencí svých newsletterů uživatele od čtení odrazujete. Stejně to platí i naopak.

Vytvořte nový obsah e-mailů

Je možné, že obsah vašich zasílaných informací může rychle zastarat. Vaše potřeby i zájmy zákazníků se mohou měnit, proto nabízejte jiný a nový obsah, abyste je opět zaujali.

Zkuste různé formáty

Vyzkoušejte různé textové verze a používejte odkazy, které velmi jednoduše upoutají čtenáře ke konkrétní akci.

Testujte různé předměty e-mailu

Pokud předmět vašeho e-mailu čtenáře nezaujme, příjemci je s velkou pravděpodobností ani neotevřou. Zkoušejte proto různá textová sdělení v předmětu e-mailu a sledujte jejich odezvu.

Monitorujte zkušební seznamy adres

Nezapomeňte testovat také odesílání zpráv na různé domény. Sledujte, jak konkrétní obsah dojde do e-mailových schránek u konkrétních poskytovatelů. Pokud objevíte problémy, vyzkoušejte jiné verze, které projdou nastavenými filtry e-mailových klientů.

Pošlete pohlednici

Pošlete zaregistrovaným uživatelům pohlednici a přidejte k ní nabídku určité výhody, pokud si zaktualizují on-line profil a e-mailové preference.

 

Vytvořte si nové aktivní uživatele

Po každé rozesílce e-mailů neaktivním uživatelům, změňte demografický status těch, kteří změnili vložené odkazy na „aktivní“. Pomůže vám to při zjišťování konverze neaktivních uživatelů a sledování vašeho úspěchu.

Zdroj: Překlad z Target Marketing Magazine. V článku byly využity informace ze serveru H1.cz.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.